اصفهان، میگوئل تکسیرا: پشت سکوت قلعه نویی خیلی چیزهاست و خیلی معنی دارد، تنها تیمی که از داوری ضرر نموده سپاهان بوده است

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدعی است در فصل جاری لیگ برتر تنها این تیم از اشتباهات داوری لطمه خورده.

اصفهان، میگوئل تکسیرا: پشت سکوت قلعه نویی خیلی چیزهاست و خیلی معنی دارد، تنها تیمی که از داوری ضرر نموده سپاهان بوده است

به گزارش وبلاگ آقا ایرج از اصفهان، میگوئل تکسیرا در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان برابر پارس جنوبی جم در هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: شرایط سختی است که ایجاد شده. همان طور که می دانید، از اول فصل اتفاقات زیادی اتفاق افتاده است و خیلی ها درباره داوری صحبت کردند. حتی بیانیه دادند، اما تنها تیمی که ضرر نموده است، ما بودیم.

پشت سکوت قلعه نویی خیلی چیزهاست و خیلی معنی دارد

وی در ادامه یادآور شد: سرمربی ما قلعه نویی محروم شد و تماشاگران ما را از دو بازی خانگی محروم کردند. به همین خاطر باید متوجه باشید پشت سکوت قلعه نویی خیلی چیزهاست و خیلی معنی دارد. شما باهوش هستید و متوجه معنی سکوت قلعه نویی هستید. ما می خواهیم این شرایط تغییر کند و همه کار کردیم این اتفاقات تکرار نگردد.

چرا بعضی اتفاقات فقط برای قلعه نویی و تیمش رخ می دهد؟!

حدود سه سال است با امیرخان کار می کنم و ناراحت می شوم که یکسری مسائل را می بینم.، مربی تیم فوتبال سپاهان ضمن بیان این جمله گفت: قلعه نویی فردی عاشق فوتبال و تیمش است و همواره می خواهد تیمش برنده باشد. قلعه نویی همواره دوست دارد تیمش رو به جلو برود و عشق فوق العاده ای نسبت به تیم خود دارد. من در جاهای مختلف کار کردم، اما هیچ وقت اتفاقاتی را که برای او افتاده است، ندیدم. حتی بعضی اوقات این ذهنیت در من ایجاد می گردد که چرا این اتفاقات فقط برای او و تیمش رخ می دهد.

شخصی چون قلعه نویی باید همواره در فوتبال ایران باشد

تکسیرا با بیان اینکه سپاهان در شرایط سختی قرار گرفته است، توضیح داد: ما درباره یک مربی با عقبه خیلی خوب، فوق العاده و درخشان صحبت می کنیم و باید به او احترام گذاشته گردد. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد. قلعه نویی، سپاهان و طرفداران تیم با این شرایط ضرر می نمایند. من از او خواهش کردم که خودش به نشست خبری بیاید و امیدوارم این مسائل حل گردد. باشگاه سپاهان و مردم لیاقت دارند و یک شخص چون قلعه نویی باید همواره در فوتبال ایران باشد. به همین خاطر از خدا می خواهم این مسائل حل گردد و قلعه نویی بازگردد. مهم تر از همه این ها، احترام به اوست.

مقابل پارس جنوبی در همه لحظات باید با تمرکز بالا کار کنیم

وی درباره جدال تیمش مقابل پارس جنوبی جم اعلام کرد: بازی سختی داریم. تیمی که مقابل ماست با بازیکنانی که در کناره ها دارد، در انتقال توپ از حمله به دفاع خوب کار می نماید. به همین خاطر در همه لحظات باید با تمرکز بالا کار کنیم. ما در خانه بازی می کنیم و پیروزی هدف ماست. ما باید به صندلیی که لیاقتش را داریم، بازگردیم. بازیکنان مان برای بردن بازی فردا تمرکز دارند.

سپاهان جدیدی در حال به وجود آمدن است

مربی تیم فوتبال سپاهان درمورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: کلمه قهرمانی سنگین است و به نوعی احترام می آورد. نباید فراموش کنیم که سال جاری حدود 10، 11 بازیکن به سپاهان آمده و تیم تغییر نموده است، تیمی که چندین سال با مسائل فنی زیادی درگیر بوده و طرفداران از تیم حمایت نمی کردند. عملکردی که الان از سپاهان می بینید، اول نتیجه کار قلعه نویی و بعد کار کادر فنی و بازیکنان سپاهان است. سپاهان جدیدی در حال به وجود آمدن است. ما در 19 بازی، 38 امتیاز کسب کردیم. چه زمانی سپاهان در 19 مسابقه، 38 امتیاز گرفته است؟ چند وقت است که این اتفاق رخ نداده؟ آخرین بار آن هم با قلعه نویی بوده است.

تا آخر برای اهداف خود در 2 جبهه می جنگیم

تکسیرا با بیان اینکه سپاهان هنوز به زمان احتیاج دارد و نباید عجله کرد، گفت: می دانیم چه کاری انجام می دهیم و تا آخر برای اهداف خود در دو جبهه می جنگیم. به همین خاطر کلمه قهرمانی خیلی سنگین است. در باشگاه مهم تر از همه این است که تیم سپاهان پیشرفت کند. ما سپاهان جدیدی را با ساختار جدید می سازیم. یکی از اهداف دیگر باشگاه این است که سپاهان مدرن و نوین را ببینید، اما هر کاری در جای خودش انجام می گردد. با کسب امتیازات و ادامه این روند، پیشرفت می کنیم و یاری طرفداران نیز خیلی مهم است.

بازیکنان جواب خیلی خوبی به تماشاگران مان می دهند

وی با تمجید از پارس جنوبی جم توضیح داد: پارس در دو سال گذشته خیلی خوب کار نموده است و تیم خیلی قدرتمندی به شمار می رود. حریف در کناره ها خیلی خوب کار می نماید، اما نتایج و امتیازات خوبی کسب ننموده است. فکر می کنم بازیکنان ما می خواهند کاری نمایند تا با یاری طرفداران، به صندلی خود بازگردند. فکر می کنم بازیکنان جواب خیلی خوبی به تماشاگران مان می دهند.

یک بازیکن مهم نیست و سپاهان بالاتر از همه این هاست

مربی سپاهان درباره اینکه در دیدارهای اخیر، فرصت زیادی به خالد شفیعی برای حضور در ترکیب زردپوشان نمی رسد، اعلام کرد: شما حسن جعفری، میلاد سرلک و رسول نویدکیا را می شناسید؟ ما بازیکنان خیلی خوب و آپشن های زیادی داریم. بازیکنانی که هر روز کوشش می نمایند تا بتوانند موقعیتی برای بازی کردن خود ایجاد نمایند. خالد هم یکی از آنهاست. می دانیم که تنها 11 بازیکن می توانند بازی نمایند و امیرخان برای هر بازی، بهترین ها را انتخاب می نماید. بازیکنان می دانند اگر هر روز کوشش نمایند، به بازی کردن نزدیک هستند. این تفکر بازیکنان ماست و یکی از دلایلی که تیم ما اینقدر قوی است، همین است. یک بازیکن مهم نیست و سپاهان بالاتر از همه این هاست.

ابراهیمی از هفته آینده یکی از آپشن های تیم سپاهان خواهد بود

تکسیرا درباره مصدومیت محمد ابراهیمی از ابتدای حضور در تیم سپاهان گفت: او از ابتدا مصدوم نبود، بلکه در آخرین بازی ما در اردوی ترکیه، ضربه خورد و مصدوم شد. ابراهیمی تمریناتش را با ما شروع نموده و مصدومیتش خدا را شکر به خوبی ریکاوری شده است. او از هفته آینده یکی از آپشن های تیم سپاهان خواهد بود.

پس از سؤال خبرنگاری درباره غایبان تیم سپاهان در دیدار مقابل پارس جنوبی، سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای سپاهان پاسخ داد: محمد ایرانپوریان و جلال علی محمدی مصدومان سپاهان هستند که به دلیل کشیدگی همسترینگ، حداکثر دو تا سه هفته نمی توانند تیم را همراهی نمایند. بازیکن محروم هم نداریم.

سپس خبرنگاری درباره عدم حضور قلعه نویی در نشست های خبری سؤال کرد که قلیچ خانی گفت: قلعه نویی در 15 هفته لیگ برتر در نشست های خبری حاضر شد و تنها سه هفته است که حرف نمی زند. مشکل اصلی، رفتارهای تبعیض آمیز است که متأسفانه واکنشی ندیدیم. بارها نامه نوشتیم و فیلم بازی ها را فرستادیم. گفتیم چرا محرومیت ها برای سپاهان و قلعه نویی است. متأسفانه مربیان تیم های دیگر درباره سپاهان صحبت می نمایند. آنها حق دارند که درباره اشتباهات داوری علیه تیم شان اظهارنظر نمایند، اما صحبت های آنها نادیده گرفته می گردد و قلعه نویی با یک اظهارنظر، محروم می گردد. در جاهای دیگر اتفاقات بدتری رخ می دهد، اما طرفداران سپاهان محروم می شوند. امیداریم رفتارها دیگر تبعیض آمیز نباشد.

قلیچ خانی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره بیانیه ای که باشگاه پارس جنوبی روز گذشته درباره ناداوری ها صادر کرد، گفت: باشگاه پارس بیانیه نداد. دیدار قبلی این تیم مشکل داوری داشت که نامه ای در تاریخ فردای روز آن بازی ارسال کردند. این خبر با تیتر بیانیه منتشر شد که درست نبود. امیدواریم اوضاع بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اصفهان، میگوئل تکسیرا: پشت سکوت قلعه نویی خیلی چیزهاست و خیلی معنی دارد، تنها تیمی که از داوری ضرر نموده سپاهان بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، میگوئل تکسیرا: پشت سکوت قلعه نویی خیلی چیزهاست و خیلی معنی دارد، تنها تیمی که از داوری ضرر نموده سپاهان بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید