بازنشستگی 4 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تامین تهران گفت: در طول شش ماهه نخست امسال و در شرایط سخت کرونایی بیش از 4 هزار نفر از بیمه شدگان تهرانی تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران عظیم به جرگه باز نشستگان پیوستند.

بازنشستگی 4 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ آقا ایرج، حسین امیری گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تامین تهران عظیم که در نشست شورای معاونان این اداره کل سخن می گفت، با تایید مطلب بالا اضافه کرد: ارائه خدمات بیمه ای به جامعه هدف و از جمله بازنشستگان و سالمندان اغلب غیرحضوری است و در شعب و کارگزاری ها نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد.

وی تاکید نمود: خوشبختانه بیش از 90 درصد فعالیت های بیمه ای باز نشستگان؛ در شرایط خاص کرونایی به وسیله خدمات غیرحضوری انجام می شود. سازمان تامین اجتماعی کوشش دارد ارائه خدمت به بازنشستگان، کارفرمایان و بیمه شدگان را در کمترین زمان ممکن و به صورت غیرحضوری انجام دهد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران عظیم فرایند صدور حکم باز نشستگی را کمتر از یک ماه دانست و اضافه کرد: متاسفانه بعضا اعلام ترک کار از سوی کارفرمایان، جمع آوری سوابق بیمه ای، اجرای رای کمیته مشاغل سخت و زیان آور و پرداخت بدهی از سوی کارفرمایان، آرای دیوان عدالت اداری و تعطیلی کارگاه ها موجب می شود صدور حکم بازنشستگی غیرمتعارف شود.

امیری گنجه اجرای طرح 3070 را کاری تحول گرا و اثرگذار در مناسبات و توسعه خدمات حضوری سازمان تامین اجتماعی دانست و اضافه کرد: کاهش مراجعان، در یافت خدمت در حداقل زمان از اثرات و ارتقای رضایتمندی مخاطبان این طرح ملی خواهد بود.

وی تاکید نمود: بسیاری از خدمات سازمان تامین اجتماعی که حضوری انجام می گرفت، در راستای این طرح هم اکنون به صورت غیرحضوری صورت می گیرد. خدماتی از قبیل مشاهده حکم افزایش سالیانه، مشاهده فیش حقوقی صدور گواهی حقوقی مستمری بگیران مشاهده حساب و نحوه مبلغ مستمری بازنشستگی را می توانند از طرح هایی دانست که به ثمر نشسته و موجبات رضایتمندی اقشار مختلف مردم را فراهم نموده است.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران عظیم مهمترین دغدغه بازنشستگان و سالمندان را مسائل مالی، تکریم، بیمه تکمیلی و عدم بکارگیری از تجربیات آن ها دانست و توضیح داد: خوشبختانه با همت و کوشش های بی شائبه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، مستمری این عزیزان طی امسال دو بار افزایش یافت.

وی یکی از گله مندی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را داشتن سابقه بالا و دریافت مستمری حداقلی برشمرد و گفت: پس از 12 سال متناسب سازی حقوق مستمری بگیران که یکی از مهمترین مطالبات این عزیزان بوده در هفته تامین اجتماعی سال 1399 با پیگیری های مستمر و چندین ماهه تیم مدیریتی سازمان تامین اجتماعی و با مشارکت نمایندگان تشکل های بازنشستگی بر مبنای سابقه بیمه پردازی و دستمزد مشمول کسر حق بیمه (عدالت بیمه ای) به ثمر رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران عظیم تعداد باز نشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش اداره کل غرب را 354 هزار نفر دانست و توضیح داد: این آمار نشان می دهد نسبت شهریور به خرداد امسال 1 درصد افزایش پیدا نموده است و تعداد بازنشستگان اصلی و تبعی این اداره کل 604 هزار نفر نیز است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازنشستگی 4 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشستگی 4 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید