تقاطع غیرهم سطح نایبند بندرعباس تا خاتمه سال افتتاح می شود

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، خبرنگاران/هرمزگان شهردار بندرعباس از بهره برداری تقاطع غیرهم سطح نایبند تا انتها سال جاری خبر داد و گفت: بهره برداری از این تقاطع به عنوان هفتمین تقاطع غیرهم سطح شهر بندرعباس، دسترسی بلوار پردیس به آزادگان و بلوار جمهوری اسلامی را میسر می کند.

تقاطع غیرهم سطح نایبند بندرعباس تا خاتمه سال افتتاح می شود

عباس امینی زاده صبح امروز(9 آذرماه) در بازدید از این پروژه با اعلام این خبر اظهار کرد: طی روزهای اخیر بتن ریزی عرشه تقاطع غیرهم سطح نایبند شروع شده و با اتمام آن، مراحل انتهای برای بهره برداری از این پروژه در دستور کار قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا این پروژه تا انتها سال جاری مورد بهره برداری شهفرایندان قرار بگیرد، اضافه کرد: این تقاطع به عنوان هفتم تقاطع غیرهم سطح شهر بندرعباس، دسترسی بلوار پردیس به آزادگان و بلوار جمهوری اسلامی را میسر می کند.

شهردار بندرعباس ضمن قدردانی از مردم محله نایبند به منظور همراهی در اجرای این پروژه، اعلام نمود: بتن ریزی عرشه شرقی این تقاطع به طول 90 متر، با حجم 1220 متر مکعب بتن، در یک مرحله اجرا شده و بزودی نیز عملیات بتن ریزی عرشه غربی این پروژه انجام می شود.

امینی زاده با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهم سطح نایبند 84 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حدود 200 میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص داده است، مطرح نمود: اجرای چهار راست گرد این تقاطع نیز بزودی در دستور کار قرار می گیرد.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش نیز مطرح نمود: طی چند سال اخیر با همت مجموعه عمرانی شهرداری بندرعباس پیروز به بهره برداری از شش تقاطع غیرهم سطح محمد رسول ا...، رسالت، شهدای غواص، ولیعصر، شهید بهشتی و زیرگذر ابوموسی شده ایم.

امینی زاده با اشاره به اینکه علاوه بر تقاطع غیرهم سطح نایبند سه تقاطع غیرهم سطح دیگر شامل مهرگان، قدس و پیامبر اعظم نیز توسط مجموعه عمرانی شهرداری بندرعباس به صورت همزمان در حال انجام است، ادامه داد: عملیات عمرانی این تقاطع ها با فرایند قابل توجهی در حال انجام است.

این مقام مسئول مطرح نمود: علاوه بر این پروژه های در حال انجام، مطالعات مربوط به دو تقاطع غیرهم سطح دیگر نیز در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تقاطع غیرهم سطح نایبند بندرعباس تا خاتمه سال افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاطع غیرهم سطح نایبند بندرعباس تا خاتمه سال افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید