تیم فوتبال امید در سخت ترین گروه است؛ نقطه قوت شاگردان استیلی

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، کارشناس فوتبال ایران گفت: گروهی که تیم امید ایران در آن قرار گرفته است بسیار سخت است و تیم هایی در آن حضور دارند که هر کدامشان مدعی راهیابی به المپیک هستند.

تیم فوتبال امید در سخت ترین گروه است؛ نقطه قوت شاگردان استیلی

به گزارش، تیم فوتبال المپیک ایران صبح چهارشنبه آخرین تمرینش را در تهران انجام داد و بعد از آن راهی تایلند شد تا برای حضور در مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو حضور یابد.

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال کشور در همین رابطه گفت: معتقدم در سخت ترین گروه ممکن قرار داریم و همه تیم های این گروه قابلیت صعود به المپیک را دارند. این کار را برای ما بسیار سخت می نماید و تیم ما برای صعود از این مرحله راه سختی پیش رو دارد.

وی اضافه کرد: سخت ترین بازی همان بازی اول است که باید در آن با تیم ازبکستان ملاقات کنیم. در دو ملاقات تدارکاتی که با ازبک ها برگزار کردیم تعیین شد آن ها چه تیم خوبی هستند. این بازی جدا از شرایط جدولی، از نظر روحی هم برای ما بسیار حائز اهمیت است. اگر بتوانیم کار را با پیروزی شروع کنیم، ادامه جهت راحت تر خواهد شد.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان داشت: مسئله ای که از قدیم تیم های المپیکی ما داشتند و در این دوره هم دیده شد، تدارکات نه چندان خوب بود. معمولا فدراسیون های ما نمی توانند آنطور که باید و شاید این تیم ها را برای مراحل نهایی انتخابی های المپیک آماده نمایند. در گذشته هم از همین نقطه ضعف ضربه می خوردیم و همچنان هم این ضعف را داریم.

اقبالی توضیح داد: اعزام یک هفته زودتر به تایلند اتفاق خوبی است و باعث می گردد ساعت بیولوژیک بدن بازیکنان با افق تایلند هماهنگ گردد و این موجب می گردد مسائل بدنی به حداقل برسد.

کارشناس فوتبال گفت: نقطه قوت تیم بازیکنان خیلی خوبی است که در آن حضور دارند. اغلب بازیکنان ما چهره های شناخته شده لیگ برتر هستند که در بین آن ها چند ستاره از جمله قائدی، نورافکن، صیادمنش و دیگران حضور دارند. سرمربی تیم بسیار باتجربه و کاربلد است، اما معتقدم کادری که او را همراهی می نمایند از تجربه کافی بهره نمی برند.

وی در سرانجام بیان داشت: همه این قضاوت ها قبل از بازی ها است و باید بگذاریم بازی های این تیم در تایلند به سرانجام برسد و بعد آن را قضاوت کنیم. من امیدوارم تیم امید طلسم راه نیافتن به المپیک را شکسته و دل مردم ایران را با صعود به المپیک 2020 شاد کند.

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تیم فوتبال امید در سخت ترین گروه است؛ نقطه قوت شاگردان استیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال امید در سخت ترین گروه است؛ نقطه قوت شاگردان استیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید