جاذبه های گردشگری مالدیو؛ بهشتی استوایی در قلب اقیانوس هند

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مالدیو، مجمع الجزایری در اقیانوس هند است که با آب های فیروزه ای شفاف، سواحل بکر با شن های سفید و زندگی دریایی پر از هیجان قلب مسافران ماجراجو و علاقه مندان به ساحل را مجذوب خود می نماید. این بهشت استوایی تعداد زیادی جزایر خالی از سکنه و سواحل دورافتاده دارد که با سفر به این جزایر می توان در خلوت و سکوت به استراحت و سرگرمی پرداخت.

جاذبه های گردشگری مالدیو؛ بهشتی استوایی در قلب اقیانوس هند

در ادامه ضمن معرفی جاذبه های گردشگری مالدیو، شرایط سفر به آن نیز شرح داده می گردد.

جاذبه های گردشگری

مالدیو دارای جاذبه های متعددی است که بازدیدنمایندگان را در برابر شکوه طبیعت شگفت زده می نماید. معولا اولین جایی که گردشگران از آن بازدید می نمایند، شهر ماله - مرکز مالدیو - است. جزیره ماله با وجود کوچک بودن، بسیار مجذوب نماینده و دیدنی است. این شهر مملو از منظره ها جالبی مانند مرکز اسلامی با گنبد طلایی باشکوه، بازار شلوغ ماهی و کوچه های باریک مملو از مغازه ها و کافه های محلی است.

ورزش های آبی هیجان انگیز

مالدیو به علت داشتن فرصت های استثنایی برای ورزش های آبی، بهشتی برای علاقهمندان به ماجراجویی و هیجان است. آب های گرم و شفاف، محیطی عالی برای فعالیت هایی مانند جت اسکی، پاراسلینگ و موج سواری فراهم می نماید. بعلاوه قایقرانی با کاتاماران و لذت بردن از نسیم ملایم و منظره ها خیره نماینده در حین قایقرانی بین جزایر مالدیو بسیار مجذوب نماینده و به یاد ماندنی خواهد بود.

مالدیو به لطف دنیای زیرآب مسحورنماینده اش، بهشتی برای غواصان است. صخره های مرجانی غنی آن مجموعه ای باورنکردنی از گونه های دریایی - از ماهی های گرمسیری گرفته تا پرتوهای مانتا و لاک پشت های دریایی زیبا - را در خود جای داده است. مالدیو تفریحات غواصی را برای همه سطوح، از مبتدی تا غواصان باتجربه ارائه می دهد

اقامتگاه ها

از خانه های ییلاقی روی آب گرفته تا ویلاهای کنار ساحل و هتل های مجلل، مالدیو هر نوع اقامتگاهی را برای مسافران تدارک دیده است؛ بنابراین گردشگران می توانند بر اساس سلیقه، ترجیحات و بودجه خود اقامتگاه خود را انتخاب نمایند.

اتصال به اینترنت

اتصال به اینترنت در بیشتر استراحتگاه ها، مهمانخانه ها و منطقه ها عمومی به راحتی امکان پذیر است. البته باید به خاطر داشت که سرعت و قابلیت اطمینان اینترنت ممکن است بسته به موقعیت مکانی شما متفاوت باشد؛ با این حال در جزایر دورتر و خالی از سکنه، اتصال اینترنت ممکن است محدود باشد یا حتی وجود نداشته باشد. این موضوع به مسافران این امکان را می دهد که ارتباط خود را با دنیای بیرون قطع نمایند و از زیبایی های طبیعی اطراف خود لذت ببرند.

حمل و نقل داخلی

برای جابهجایی بین جزایز مالدیو بسته به مسافت و مقصد، گزینه های حمل و نقل داخلی شامل هواپیماهای دریایی، قایق های تندرو و پروازهای داخلی در دسترس است. هواپیماهای دریایی یک انتخاب محبوب برای رسیدن به جزایر تفریحی دور افتاده بوده و جزو تفریحات هیجان انگیز در سفر به مالدیو محسوب می گردد. این هواپیماها منظره ها دیدنی از جزایر مرجانی را به نمایش می گذارند و به مسافران این امکان را می دهند که مستقیماً روی آب حرکت نمایند.

منبع: همگردی

به "جاذبه های گردشگری مالدیو؛ بهشتی استوایی در قلب اقیانوس هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری مالدیو؛ بهشتی استوایی در قلب اقیانوس هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید