خبرنگاران شرایط مطلوب برای برگزاری انتخابات در کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو فراهم است

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اعلام اینکه همه شرایط از جمله امنیت مطلوب برای برگزاری انتخابات در 2 حوزه انتخابیه کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو فراهم است، شرایط امنیتی و انتظامی استان را مطلوب ارزیابی کرد.

خبرنگاران شرایط مطلوب برای برگزاری انتخابات در کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو فراهم است

حسین خوش اقبال چهارشنبه شب در گفت و گو با وبلاگ آقا ایرج اضافه نمود: به مدد الهی و تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و اقدامات موثر قضایی فضای عمومی استان و از جمله حوزه های انتخابیه یاد شده از امنیت وآرامش قابل قبولی برخوردار است و نگرانی خاصی احساس نمی شود.

وی با اشاره به تنوع فرهنگی، قومی و مذهبی استان، وحدت، هم افزایی و انسجام اجتماعی مردم استان را بی نظیر دانست و اذعان داشت: کاندیداها بایستی مراقب این سرمایه ارزشمند اجتماعی باشند و در اعلام مواضع و تبلیغات انتخاباتی خود به این ملاحظات اجتماعی توجه کرده و مراعات حال جامعه متنوع و متکثر حوزه های انتخابیه خود را بنمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با دعوت کاندیداها و طرفداران آنها به رعایت اخلاق، شکیبایی، شرح صدر و عمل به قانون، هرگونه برآورد، پیش گویی و نظرسنجی(نظرسازی) پیرامون نتایج انتخابات را مردود و اعلام نتایج انتخابات را به بعد از شمارش قطعی آرا و اعلام رسمی فرمانداران حوزه های انتخابیه و ستاد انتخابات استان دانست.

خوش اقبال تاکید کرد: انتشار هرگونه شایعه، اخبار کذب و غیرموثق پیرامون نتایج انتخابات توسط افراد خاص در فضای مجازی و شبکه اجتماعی را تلاش به قصد تشویش اذهان عمومی و برهم زدن نظم و امنیت جامعه تلقی و قابل تعقیب خواهد بود و دستگاه قضایی استان با مشخص قاضی و شعبه ویژه در حداقل زمان ممکن به تخلفات این افراد رسیدگی خواهد کرد.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه نظم و امنیت جامعه و مردم را خط قرمز مدیریت ارشد استان و دستگاه های انتظامی و امنیتی دانست و تاکید کرد: روی این موضوع مهم با هیچ شخص ، گروه و طیفی تعارف نخواهیم کرد و با برهم زننده گان احتمالی آرامش مردم برخورد خواهد شد.

وی هچنین از مجریان انتخابات، شهروندان، رای دهندگان و مسوولین و اعضای صندوق های اخذ رای درخواست کرد با اجرای پروتکل های بهداشتی، نظام سلامت استان را در مقابله با این بیماری خطرناک یاری داده و از سلامت خانواده ها مراقبت بکنند.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شرایط مطلوب برای برگزاری انتخابات در کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرایط مطلوب برای برگزاری انتخابات در کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید