درخشش ورزشکاران کرمانی در رقابت های پهلوانی و زورخانه ای کشور

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، تیم زورخانه ای و کشتی پهلوانی جوانان استان کرمان در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی کردستان برگزار گردید، با کسب 10 مدال رنگارنگ خوش درخشید.

درخشش ورزشکاران کرمانی در رقابت های پهلوانی و زورخانه ای کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ آقا ایرج از کرمان، مسابقات پهلوانی و زورخانه ای قهرمانی کشور با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور به میزبانی استان کردستان برگزار گردید.

تیم زورخانه ای و کشتی پهلوانی جوانان استان کرمان به مربیگری امیر عباسی و حجت ایرانمنش و سرپرستی مصطفی حسین نژاد در این رقابت ها حضور یافت.

در نهایت ورزشکاران کرمانی با کسب 10 مدال (4 مدال نقره و 6 نشان برنز) در رشته های هنرهای فردی و کشتی پهلوانی به کار خود خاتمه دادند.

بر این اساس، محمد جواد زین الدین میل باز بار منفی 70 کیلو توانست به مقام دوم قهرمانی جوانان کشور برسد و مهدی پاکزاد میل بار منفی 80 کیلو نیز به عنوان سوم رقابت ها دست یافت.

محمد رضا خیرمند چرخ تیز منفی 70 کیلو مقام دوم را تصاحب کرد و سید مهدی مشخص الدینی چرخ تیز منفی 80 کیلو نیز سوم شد.

علی لری میل باز منفی 90کیلو به مقام سوم مشترک رسید و محمدرضا پور اسکندری کباده زن منفی 80 کیلو هم توانست مقام سوم مشترک مسابقات قهرمانی جوانان را به خود اختصاص داد.

مهرداد احمدی کباده زن منفی 70 کیلو عنوان دوم مسابقات را از آن خود کرد و عباس شیرازی کباده زن منفی 90 کیلو نیز مقام سوم را تصاحب کرد.

امیر حسین صابر ماهانی در رشته کشتی پهلوانی منفی 60 کیلو گرم مقام دوم رقابت ها را کسب کرد و حمید شاه محمد پور در رشته کشتی پهلوانی منفی 70 کیلوگرم نیز سوم شد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درخشش ورزشکاران کرمانی در رقابت های پهلوانی و زورخانه ای کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش ورزشکاران کرمانی در رقابت های پهلوانی و زورخانه ای کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید