دستگیری مرد همسرکش، کشف جسد زن در گونی

به گزارش وبلاگ آقا ایرج به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت سروان محمد علی منصوری رییس کلانتری 177 خاور شهر دقایقی قبل در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 2035 شب جاری ماموران گشت کلانتری در جریان کشف جسدی در طبقه دوم خانه ای در منطقه اشرف آباد خاور شهر قرار گرفتند که سریعا به محل اعزام شدند.

دستگیری مرد همسرکش، کشف جسد زن در گونی

وی گفت: ماموران در جلوی در منزل مشاهده نمودند اهالی کوچه فردی را گرفته اند و او را به عنوان قاتل معرفی که سریعا نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سروان منصوری ادامه داد: آنالیز های اولیه حکایت از آن دارد مرد 28 ساله همسر 22 ساله خود را که هر دو از اتباع افاغنه بودند، حوالی ساعت 1930 امروز در منزلش خفه کرد ، سپس جسد را در گونی پیچید و داخل پتو گذاشته بود و قصد خارج کردن آن را داشت که دستگیر گشت.

رئیس کلانتری خاورشهر اضافه کرد: برادر زاده 9 ساله قاتل که در طبقه اول ساکن بوده در یک لحظه که به طبقه بالا می آید جسد زن عمویش را می بیند و به یکی از مغازه داران سر کوچه اطلاع می دهد که او نیز به همراه چند نفر از اهالی سریعا به محل جسد می روند و متعاقبا زمانی که قاتل قصد فرار داشته سریعا پلیس را در جریان گذاشتند.

وی گفت: تحقیقات تکمیلی و انگیزه قاتل در این خصوص تحت نظارت بازپرس محترم کشیک قتل در حال اجرا می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دستگیری مرد همسرکش، کشف جسد زن در گونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری مرد همسرکش، کشف جسد زن در گونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید