سردبیر نشریه آتلانتیک: قضیه اظهارات ترامپ درباره کشته شدگان جنگ جهانی تازه آغاز شده است

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، سردبیر نشریه آتلانتیک بر این باور است که قضیه مربوط به اظهارات ترامپ علیه سربازان کشته شده در جنگ جهانی، تازه در اول راه است.

سردبیر نشریه آتلانتیک: قضیه اظهارات ترامپ درباره کشته شدگان جنگ جهانی تازه آغاز شده است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آقا ایرج به نقل از سی ان ان، گرچه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مطالب درج شده در نشریه آتلانتیک را خبر جعلی دانسته و آن را به طور کامل تکذیب کرده است ولی جفری گلدبرگ سردبیر این نشریه تاکید کرده است که قضیه مربوط به اظهارات توهین آمیز ترامپ علیه سربازان کشته شده در جنگ جهانی، تازه آغاز شده و مطالبی که قبلا به نقل از ترامپ منتشر شده تنها بخش کوچکی از کل واقعیت است.

بر اساس این گزارش، نشریه آتلانتیک پیش از این فاش کرده است که ترامپ در اظهاراتی توهین آمیز، سربازان کشته شده در جنگ جهانی را احمق و بازنده ارزیابی کرده است.

گلدبرگ اضافه کرد: به طور کامل انتظار دارم که طی روزها و هفته های آینده ، اطلاعات و مطالب بیشتری درباره این موضوع منتشر شود. ما یک مسئولیت داریم و می خواهیم این مسئولیت را بدون توجه به آنچه که ترامپ می گوید، انجام دهیم.

وی گفت: ما از منابع ناشناس برای دستیابی به اطلاعات مورد نظرمان استفاده می کنیم به خصوص در فضایی که رئیس جمهور آمریکا قصد دارد به طور فعالانه ای، ترس و رعب و وحشت را گسترش دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سردبیر نشریه آتلانتیک: قضیه اظهارات ترامپ درباره کشته شدگان جنگ جهانی تازه آغاز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردبیر نشریه آتلانتیک: قضیه اظهارات ترامپ درباره کشته شدگان جنگ جهانی تازه آغاز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید