علت نامعلوم آتش سوزی در روستاهای سرزه و مارزه ، کار اجنه است؟

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، موضوع آتش دریافت خودجوش خانه ها در دو روستای سرزه و مارزه بخش بم پشت شهرستان سراوان در سیستان و بلوچستان در روزهای اخیر به نقل محافل این منطقه تبدیل شده است.

علت نامعلوم آتش سوزی در روستاهای سرزه و مارزه ، کار اجنه است؟

به گزارش وبلاگ آقا ایرج به نقل از وبلاگ آقا ایرج، در حالی که هنوز علت آتش سوزی منازل مسکونی در این منطقه به صورت کارشناسی تعیین نشده اما اهالی منطقه عامل حریق را اجنه می دانند و همین امر موجب شده وحشت میان روستاییان ایجاد شود.

علیرضا شهرکی، فرماندار سراوان در این باره گفت: آتش سوزی منازل مسکونی 2 روستای سرزه و مارزه در منطقه بم پشت سراوان توسط اجنه صرفا یک باور عامیانه است. علت دقیق حادثه آتش سوزی در منازل روستایی منطقه بم پشت این شهر در حال بررسی است.

نطفه اصلی این شایعه، تایید آن از زبان ذاکر درزاده، جانشین بخشدار بم پشت بود که گفته بود: 12 خانه در چند روز اخیر دچار حریق شدند و طبق گزارش شورای منطقه، گمان می رود آتش سوزی ها کار اجنه باشد. اهالی می گویند لباس هایشان خود به خود روی بند دچار حریق می شوند و این امر همه را به وحشت انداخته است. ضمن اینکه جمعیت هلال احمر سراوان به خانوارهای آسیب دیده اقلام غذایی، پتو و چادر رسانده است.

ماجرای دخالت اجنه در آتش سوزی های اخیر سرزه و مارزه در حالی در فضای مجازی و برخی رسانه های سیستان و بلوچستان منتشر شده که فرماندار سراوان این موضوع را تکذیب کرده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "علت نامعلوم آتش سوزی در روستاهای سرزه و مارزه ، کار اجنه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت نامعلوم آتش سوزی در روستاهای سرزه و مارزه ، کار اجنه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید