محمدحسین لطیفی، سریال سنجرخان را کلید می زند

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، سریال سنجرخان روایت زندگی یک قهرمان ملی کُرد است که ساخت آن از نیمه آبان ماه کلید خواهد خورد.

محمدحسین لطیفی، سریال سنجرخان را کلید می زند

به گزارش گروه سیما وبلاگ آقا ایرج از وبلاگ آقا ایرج جوان، محمدحسین لطیفی کارگردان تلویزیون، درباره پروژه جدید خود گفت: در حال حاضر روی پروژه ای در سنندج کار می کنم تا یاد یک قهرمان کُرد زنده شود. من پیشنهاد های بسیار بالاتر از هزینه دستمزد کار فعلی ام داشتم؛ اما ترجیح دادم تا بر روی این پروژه برای قهرمان ملی فعالیت کنم. باید با کمک یکدیگر منطقی را در سینما حاکم کنیم.

وی اضافه کرد: سریال سنجرخان درباره زندگی یک قهرمان ملی کُرد است که ساخت آن از نیمه آبان ماه کلید خواهد خورد. روایتگران تاریخ درباره شخصیت سنجرخان کوتاهی کرده اند. سنجرخان قهرمان ملی کُرد با میرزا کوچک خان هم دوره است و روس ها را در تپه روسی کردستان در آخرین روز های حکومت احمدشاه شکست داده است. این سریال درام بر پایه فداکاری ها و غیرت سنجرخان کُرد ساخته خواهد شد.

کارگردان سریال صاحبدلان از بازیگری هنرمندان کُرد در سنجرخان خبر داد و گفت: تعدادی بازیگر چهره هم در این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

لطیفی در پاسخ به اینکه آیا توفیق اجباری 2 را می سازد یا خیر بیان نمود: 5 ماه قبل از فوت مرحوم کمال طباطبایی، قراردادی برای ساخت قسمت دوم توفیق اجباری بستیم؛ اما برای ساخت بازیگران این کار کنار هم قرار نگرفتند. محمدرضا گلزار نقش اول کار بود و رضاعطاران باید در کنارش قرار می گرفت که این اتفاق غیر ممکن بود و این فاصله باید با پول پر می شد، چون هر کدام از این دونفر هزینه ساخت یک فیلم سینمایی را برای خود می خواهد و من مایل به کار بر روی پروژه های تجاری این چنینی نیستم و تمام اعتقادات من را زیر سوال می برد. اگر قرار است پول ملاک ما باشد، دلیلی برای ساخت اثر وجود ندارد.

منبع: جام جم آنلاین

به "محمدحسین لطیفی، سریال سنجرخان را کلید می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدحسین لطیفی، سریال سنجرخان را کلید می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید