مک لارن تاج پادشاهی سرعت را از بوگاتی می رباید، عکس

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، خودروی فرمول یک مک لارن از ترکیب پیشرانه هیبریدی هزار اسب بخاری Speedtail با سوپراسپرت آیرودینامیک جنون آمیز سنا شکل گرفته است.

مک لارن تاج پادشاهی سرعت را از بوگاتی می رباید، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آقا ایرج، مک لارن F1 دهه 90 همچنان سریعترین خودروی فراوریی سبز در دنیا است، رکوردی 25 ساله! اما مک لارن F1 2023 برای گرفتن تاج پادشاهی سریع ترین خودرو با بوگاتی شیرون سوپر اسپرت روبرو است.

گوردون موری مغز متفکر ابرخودروی اصلی مک لارن F1 دهه 90 است. او چیزی خلق کرد که فراتر از همه سوپراسپرت های روز بود. او اولین ماشینی را خلق کرد که شایسته برچسب هایپرکار بود.

در مورد، F1 2023، این خودرو از سیستم پیشرانه هیبریدی ملایم مک لارن، اسپیدتیل استفاده می نماید. موتور 4.0 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو که به یک موتور الکتریکی متصل می گردد، 1035 اسب بخار قدرت و 848 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید.

این خودرو سوپر اسپرت گیربکس دستی آینده نگر را از کونیگ زگ CC850 قرض گرفته است که 1385 اسب بخار قدرت دارد.

مک لارن F1 2023 طرح کابین سه نفره نمادین را حفظ نموده است. این امر راننده را در مرکز خودرو برای برترین تجربه رانندگی ممکن قرار می دهد.

در حال حاضر سریع ترین خودروی دنیا بوگاتی شیرون سوپر اسپرت است. صفر تا 60 مایل این خودرو تنها 2.2 ثانیه به طول می انجامد و حداکثر سرعت آن 304.7 مایل در ساعت است. اکنون، مک لارن F1 در مقایسه با بوگاتی با موتور بزرگ 8.0 لیتری چهار توربوشارژ، حدود 300 اسب بخار قدرت دارد. اما از نظر تئوری با آیرودینامیک دیوانه کننده و کاهش وزن تهاجمی آن روبرو ایم.

منبع: هات کارز

227227

منبع: خبرآنلاین

به "مک لارن تاج پادشاهی سرعت را از بوگاتی می رباید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک لارن تاج پادشاهی سرعت را از بوگاتی می رباید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید