چلسی در صدر، لیورپول و سیتی در تعقیب

به گزارش وبلاگ آقا ایرج ، لیگ برتر انگلیس پس از تعطیلات دو هفته ای بازی های ملی دیروز از سر گرفته شد و مدعیان موفق شدند به سه امتیاز برسند.

چلسی در صدر، لیورپول و سیتی در تعقیب

لیورپول که چهار بازی قبلی اش را برده بود موفق شد در زمین تاتنهام به برتری دو بر یک برسد و 15 امتیازی گردد. وینیالدوم در نیمه اول و فیرمینو در نیمه دوم برای لیورپول گل زدند و گل دقیقه 90 لاملای تازه وارد نتوانست تاتنهام را از شکست نجات دهد. لیورپول هرچند تمام امتیازات را گرفته، ولی به دلیل تفاضل گل کمتر بعد از چلسی در رده دوم جدول نهاده شد.

کلوپ بعد از این برد مهم گفت: بازی خیلی خوبی ارائه دادیم. فشار این مسابقه خیلی بالا بود اما بازیکنانم به خوبی از پس آن برآمدند. کاملا مستحق پیروزی بودیم زیرا بیش از 85 دقیقه بر جریان بازی تسلط داشتیم. با یا بدون توپ مسائل زیادی برای تاتنهام ایجاد کردیم و اجازه ندادیم بازی همیشگی خود را ارائه دهند. بازیکنان لیورپول برنامه ها را به خوبی پیاده کردند و این باعث شد عملکرد خوبی برابر تاتنهام ارائه دهیم. معتقدم نمایش امروز ما مقابل تاتنهام بهترین عملکرد ما تا به اینجای فصل بود و به نظر من نتیجه به خوبی نمایشی که ارائه دادیم نبود.

سرمربی لیورپول اضافه نمود: امروز 2 تیم بزرگ به مصاف هم رفتند و فوتبال باید همینگونه باشد. به بازیکنانم افتخار می کنم زیرا عملکرد فوق العاده ای داشتند و شکست دادن تیمی مانند تاتنهام آنهم در خانه حریف موفقیت بزرگی است. بازیکنانم با حداکثر توان کوشش کردند و حاصل این عملکرد کسب پیروزی بود.

صدرنشینی چلسی

چلسی دیروز با وجود دریافت گل اول از کاردیف چهار بار دروازه این تیم را باز کرد و در خانه به برد پرگل 4 بر یک رسید. ستاره چلسی ادن هازار بود که سه گل زد و ویلیان زننده گل آخر این تیم بود.

منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی هم فولام را بدون دردسر با سه گل شکست داد و با 13 امتیاز به رده سوم رفت. سانه، سیلوا و استرلینگ در این بازی برای سیتی گل زدند.

آرسنال که فصل را با دو شکست مقابل سیتی و چلسی آغاز کرد، دیروز موفق شد سومین برد متوالی را جشن بگیرد و با 9 امتیاز به رده هفتم برسد. پس از تساوی بدون گل نیمه اول، ژاکا با یک ضربه ایستگاهی دیدنی گل اول را زد و اوزیل با یک بغل پا خیال اونای امری را راحت کرد. نیوکاسل در ثانیه های آخر یکی از گل ها را جبران کرد.

1

منبع: ایران ورزشی

به "چلسی در صدر، لیورپول و سیتی در تعقیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی در صدر، لیورپول و سیتی در تعقیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید