3 پروژه در دامغان افتتاح می گردد، بازگشایی مجدد استخر انقلاب

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، علی اصغر مجد در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه استاندار سمنان هفته آینده به دامغان سفر می نماید، ابراز داشت: در این سفر علاوه بر حضور در شورای اداری سه پروژه شامل استخر بازسازی شده گل ها و بهاران در مجموعه انقلاب، مجتمع آب رسانی الغدیر، مرکز خدمات جامع سلامت و اورژانس جاده ای شهر دیباج افتتاح خواهد شد.

3 پروژه در دامغان افتتاح می گردد، بازگشایی مجدد استخر انقلاب

وی بابیان اینکه استخر مجموعه انقلاب دامغان پس از یک دوره تعطیلی موردبازسازی اساسی 90 درصدی نهاده شد، اضافه نمود: برای تعمیر و بازسازی این مجموعه اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار دامغان بابیان اینکه مجتمع آب رسانی الغدیر در منطقه جنوبی این شهرستان افتتاح خواهد شد، ابراز داشت: با افتتاح این مجتمع 11 روستا با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 500 نفر معادل 450 خانوار از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

مجد بابیان اینکه اعتبار این پروژه معادل 16 میلیارد ریال است، توضیح داد: این مبلغ برای ساخت مخزن بتنی، تجهیز و نصب ایستگاه پمپاژ، اصلاح و بازسازی مخزن ذخیره فلزی، حصار کشی و محوطه سازی مجتمع، نصب سیستم حفاظتی و غیره هزینه شده است.

وی اضافه نمود: مرکز خدمات جامع سلامت و اورژانس جاده ای شهر دیباج نیز بااعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال آماده افتتاح است که با خرید تجهیزات اداری و پزشکی آن آماده بهره برداری خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "3 پروژه در دامغان افتتاح می گردد، بازگشایی مجدد استخر انقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 پروژه در دامغان افتتاح می گردد، بازگشایی مجدد استخر انقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید