اختصاص اعتبارات آلایندگی به قرچک مصوب شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، بهمن خطیبی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک گفت: شورای اداری شهرستان تبلور مدیریت محلی و حاکمیت منطقه ای است و همه مدیران باید برای ارتقای مدیریت های محله ای و منطقه ای بکوشند.

اختصاص اعتبارات آلایندگی به قرچک مصوب شد

وی گفت: بر اساس قانون سعی کنیم خدمات را به بهترین نحو انجام دهیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک به یوم الله 9 دی اشاره نمود و گفت: برای گرامیداشت 9 دی در شهرستان برنامه ریزی شده است.

خطیبی به 7 دی روز نهضت سوادآموزی نیز اشاره نمود و گفت: در راستای سوادآموزی تلاشهای خوبی در شهرستان اجرا شده و قرچک جزو شهرستانهای برتر استان بوده است.

وی یادآور شد: 12 هزار بی سواد در شهرستان وجود دارد که باید سعی کنیم تا انتها دولت این آمار به حداقل و یا به صفر برسد.

خطیبی اعلام کرد: احداث پارک بحران از مطالبات منطقه ای است که باید در دستور کار شهرداری باشد و شهرداری و شورای اسلامی شهر یاری نمایند تا هلال احمر در قرچک مستقر و امکانات اولیه برای جمعیت شهری و روستایی دپو گردد.

وی اضافه کرد: رعایت حقوق شهروندی و ارباب رجوع در ادارات بسیار مهم است و یکی از معیارهای دستگاههای دولتی است که توسط فرمانداری صورت می گیرد، ادارات باید سعی نمایند در وقت اداری به امور ارباب رجوع رسیدگی گردد و جلسات عمومی در خارج از ساعت اداری برگزار گردد.

این مسئول اعلام کرد: هماهنگی و همدلی خوبی برای خدمات رسانی در شهرستان وجود دارد و این وحدت و همدلی باعث می گردد از ظرفیت ها بیشتر استفاده گردد.

رئیس شورای اداری شهرستان قرچک یادآور شد: حمایت از کالای ایرانی و فراوری داخلی وظیفه مسئولان است.

وی اعلام کرد: حوزه سلامت، اشتغالزایی و آسیب های اجتماعی از اولویت های مهم استاندار جدید است که همه باید این سیاست ها را اجرا کنیم.

خطیبی مطرح کرد: شهرک اداری باید با همکاری شهرداری و اداره راه و شهرسازی در شهرستان تأسیس گردد چرا که ادارات در مکان های استجاری هستند و حتی فرمانداری ساختمان مناسبی ندارد.

خطیبی ادامه داد: شهرداری از محل اعتبارات ارزش اضافه کرده برای امور عمرانی هزینه کند.

وی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اعلام کرد: برنامه های خوبی در شهرستان در دهه فجر باید اجرا گردد.

وی بر حضور بموقع رؤسای ادارات در جلسات تأکید کرد

منبع: خبرگزاری مهر

به "اختصاص اعتبارات آلایندگی به قرچک مصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبارات آلایندگی به قرچک مصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید