انتقاد سیاستمدارانه از سپاهان

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، انتقاد از شاگردان امیر قلعه نویی، به نوعی آماده سازی آنها برای بازی بزرگ با استقلال است. سپاهانی ها باز ی های آسانی در هفته های آتی خواهند داشت و می توانند به حداکثر امتیازات دست پیدا نمایند.

انتقاد سیاستمدارانه از سپاهان

به گزارش وبلاگ آقا ایرج ، اکبر منتشلو ، سپاهانی ها با امید شکستن طلسم ناکامی های تیم شان، به هر زحمتی بود سرمربی تیم همشهری شان را به خدمت گرفتند که البته کوشش های آذری برای نگه داشتن قلعه نویی در ذوب آهن هم فایده ای نداشت. این تنها کوشش سپاهانی ها نبود، بلکه آنها ابزارهای لازم را نیز در اختیار قلعه نویی قرار دادند. قلعه نویی خیلی زود کارش را در این تیم آغاز کرد و با جذب بازیکنان مدنظرش مثل مهدی کیانی، محمد ایران پوریان، سجاد شهباززاده، بختیار رحمانی، کی روش استنلی و... تیمش را برای رویاروی با حریفان در لیگ هجدهم و البته خاتمه دادن به ناکامی های چند سال اخیر سپاهان آغاز کرد.

سپاهان با راهنمایی امیر قلعه نویی کارش را با رویاروی با صنعت نفت آبادان آغاز کرد و در اولین قدم بدون زدن گلی بازی را با تساوی به خاتمه برد. در هفته دوم سپاهانی ها، رودروی سپیدرود بحران زده صف آرایی کردند و با زدن 6 گل این بازی را به خاتمه رساندند. شاگردان امیر قلعه نویی با روحیه خوبی به مصاف شاگردان آقا معلم رفتند و البته باز هم به تساوی با پیکان رضایت دادند. هفته چهارم شهرآورد اصفهان با برد شاگردان امیر قلعه نویی به خاتمه رسد. سپاهان در هفته پنجم میزبان تراکتورسازی بود که با تساوی به خاتمه رسید و این نتیجه در هفته ششم هم مقابل پارس جنوبی جم تکرار شد. به این ترتیب سپاهانی ها با دو برد، 4 تساوی و بدون باخت تا هفته ششم کارشان را ادامه دادند و در رده دوم جدول، البته با اختلاف 5 امتیاز از صدر جدول، قرار گرفتند.

این نتیجه به مذاق مسئولان سپاهان که انتظارات بیشتری از تیم شان داشتند، خوش نیامد و در نهایت تابش مدیرعامل سپاهان سکوت را شکست و در آخرین مصاحبه اش عنوان نمود که از تیمش راضی نیست و باید سپاهان حداقل در بازی های خانگی به حداکثر امتیازها دست پیدا می کرد. اما باید دید این انتقاداز قلعه نویی و تیمش با چه هدفی صورت می گیرد به طور حتم مدیرعامل سپاهان به خوبی می داند که این نوع انتقاد به مذاق قلعه نویی و حتی برخی بازیکنان خوش نخواهد آمد و ممکن است با واکنش هایی هم روبرو گردد، اما چرا اینگونه سریع از تیمش انتقاد می نماید؟

واقعیت این است که با نگاهی به جدول بازی ها متوجه خواهیم شد که بازی های آسان سپاهان از هفته هفتم لیگ برتر آغاز خواهد شد و این تیم می تواند با موفقیت در این بازی ها رشد خوبی نشان دهد و در نهایت با حفظ این روند به موفقیت های بیشتری دست پیدا کند. سپاهان در هفته هفتم رقابت ها به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت، تیمی که بازی های خوبی به نمایش نگذاشته و البته حالا با بحران نیمکت هم روبرو گردیده است. سپاهان در این دیدار میزبان خواهد بود و در صورتی که بتواند به سه امتیاز برسد انتظارات مدیرعامل برآورده خواهد شد. این تیم در هفته هشتم رقابت ها مهمان نفت مسجد سلیمان قعرنشین است و به احتمال زیاد کار سختی مقابل این تیم کم مهره نخواهد داشت. شاگردان امیر قلعه نویی قبل از یک بازی سخت در هفته دهم، یک بازی آسان نیز در هفته نهم رقابت ها مقابل نساجی مازنداران خواهند داشت، آنها در این بازی هم میزبان هستند و به نظر می رسد رسیدن به سه امتیاز بازی کار سختی برای آنها نخواهد بود. سپاهانی ها بعداز این هفته یک بازی سنگین مقابل استقلال خواهند داشت که برای عبور از سد استقلال و موفقیت در این دیدار باید در سه بازی آینده خود، حداکثر امتیازها را کسب نمایند. شاید بتوان گفت که مدیرعامل سپاهان با نگاهی به بازی هفته دهم رقابت ها، از تیمش انتقاد می نماید و امیدوار است که با این انتقاد تیمش بهتر از گذشته خود را برای سه دیدار آتی آماده کند و حداکثر امتیازها را کسب کند، یک انتقاد سیاستمدارانه که شاید به سپاهان یاری کند، البته اگر قلعه نویی را دچار موضع منفی نکرده باشد.

11-590

منبع: ایران ورزشی

به "انتقاد سیاستمدارانه از سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سیاستمدارانه از سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید