خبر نگران کننده برای عزت اللهی ، کلمنت روی لبه تیغ

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، سعید مصدوم شده و یک ماه دیگر برمی گردد. در این شرایط اگر کلمنت برود و مربی جدیدی بیاید شاید هافبک ملی پوش ایرانی متضرر گردد و خیلی سخت تر بتواند جایگاهش در ترکیب اصلی ردینگ را پس بگیرد.

خبر نگران کننده برای عزت اللهی ، کلمنت روی لبه تیغ

به گزارش وبلاگ آقا ایرج ،تیم ردینگ شنبه شب در غیاب سعید عزت اللهی مصدوم نهمین شکست فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس را با نتیجه 2 بر صفر مقابل سوانسی پذیرا شد.این تیم حالا با 12 امتیاز رتبه بیست ودوم جدول رده بندی 24 تیمی چمپیونشیپ انگلیس را در اختیار دارد که منطقه سقوط به دسته پایین تر محسوب می شود.با این شرایط پل کلمنت سرمربی این تیم در موقعیت خطرناکی قرار گرفته است و این برای سعید عزت اللهی خبر خوبی نیست.کلمنت اعماد و اعتقاد ویژه ای به عزت اللهی داشته و دارد و خیلی زود او را به عنصری قابل اتکا در میانه میدان تیمش تبدیل کرد.حالا اما سعید مصدوم شده و یک ماه دیگر برمی شود.در این شرایط اگر کلمنت برود و مربی جدیدی بیاید شاید هافبک ملی پوش ایرانی متضرر شود و خیلی سخت تر بتواند جایگاهش در ترکیب اصلی ردینگ را پس بگیرد.

البته کلمنت در واکنش به اخبار رسانه های ورزشی انگلیس مبنی بر تهدید جایگاهش در راس کادر فنی تیم فوتبال ردینگ و آینده کاری اش می گوید:می دانم که باید در مقام سرمربی مسوولیت نتایج را بپذیرم و من آخرین نفر هم نیستم. ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی با مدیر ورزشی باشگاه ردینگ دارم و خیلی به ما یاری می نماید.همواره حمایت باشگاه از خودم را احساس کردم و می خواهند که من و بازیکنانم بهترین عملکرد را در زمین بازی داشته باشیم اما باید توجه داشته باشید برخی چیزها دیگر از دستان من هم خارج است.

سرمربی ردینگ ادامه داد:به خانه نمی روم و نگرانی هم ندارم.بیشتر نگرانی من انتخاب بازیکنان و تاکتیک تیمی برای بهترین بازی است.این چیزها در کنترل من قرار دارند اما اگر بخواهم درباره موارد دیگری فکر کنم کار اصلی خودم که بهبود فنی تیم ردینگ است از دست خواهد رفت. تصمیم اخراج من در اختیار باشگاه ردینگ است و می توانند آن را اتخاذ نمایند.می توانند بگوید دیگر بس است و باید چیزی را تغییر دهیم.

3-300

منبع: ایران ورزشی

به "خبر نگران کننده برای عزت اللهی ، کلمنت روی لبه تیغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر نگران کننده برای عزت اللهی ، کلمنت روی لبه تیغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید