سامانه معاینه فنی راهداری به سیمفا متصل شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اتصال سامانه معاینه فنی سازمان راهداری به سیمفا اطلاع داد و گفت: متاسفانه هنوز راهداری از کل ظرفیت سامانه استفاده نمی کند و بخشی از معاینه های فنی خارج از این سامانه صادر می گردد.

سامانه معاینه فنی راهداری به سیمفا متصل شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مرضیه حصاری در سی و دومین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا که در سازمان محیط زیست برگزار گردید در مورد اتصال سامانه معاینه فنی سازمان راهداری به سامانه یکپارچه معاینه فنی(سیمفا)، اظهار کرد: طی یک ماه گذشته بحث اتصال سامانه معاینه فنی سازمان راهداری به سیمفا با جدیت پیگیری و در این باره همکاری خوبی بین سازمان شهرداری ها و سازمان راهداری برقرار و در نهایت هفته گذشته اتصال این دو سامانه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه امکان دستکاری اطلاعات رد و بدل شده بین راهداری و سیمفا وجود دارد، گفت: سیمفا برای خودروهای سبک با روش های مختلف دخالت انسانی را به حداقل رسانده است و در خودروهای سنگین نیز می توان همین کار را اجرا کرد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی سازمان شهرداری ها اضافه نمود: به دلیل اجرای فاز دوم طرح کاهش و جلوگیری از جریمه اشتباه، اتصال سامانه راهداری به سیمفا رخ داد.

حصاری گفت: متاسفانه در حال حاضر سازمان راهداری از همه ظرفیت های موجود استفاده نمی کند. استعلام از پلیس یعنی معاینه فنی که صادر می گردد روی سامانه قرار نمی گیرد و بخشی از معاینه فنی خارج از سامانه صادر می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سامانه معاینه فنی راهداری به سیمفا متصل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه معاینه فنی راهداری به سیمفا متصل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید