استقرار شاگردان پورموسوی در هتل اوین، تمرین امروز تیم جوانان تعطیل شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، اعضای تیم فوتبال جوانان ایران از شب گذشته (شنبه)، در هتل اوین تهران مستقر شدند.

استقرار شاگردان پورموسوی در هتل اوین، تمرین امروز تیم جوانان تعطیل شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی تیم فوتبال جوانان کشورمان، آخرین اردوی این تیم به منظور برگزاری تمرینات در دو نوبت صبح و بعدازظهر، در مرکز ملی فوتبال شروع شد و با توجه به نزدیک شدن مسابقات و کاهش فشار تمرینات، تیم جوانان از شب گذشته (شنبه) در هتل اوین تهران استقرار یافت.

تمرینات تیم جوانان روز گذشته در دو نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری شد و به تشخیص کادر فنی و با توجه به فاصله کوتاه باقیمانده تا مسابقات، پورموسوی با تعطیلی تمرین روز یکشنبه به شاگردانش استراحت داد.

بر این اساس، تمرینات تیم جوانان از ساعت 15:30 روز دوشنبه در مرکز ملی فوتبال ایران دنبال می گردد که امکان حضور نمایندگان رسانه های گروهی در این تمرین وجود دارد.

تیم فوتبال جوانان ایران از ساعت 18:15 روز چهارشنبه 15 آبان، در نخستین بازی اش در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا و در استادیوم پاس قوامین شهرک اکباتان، برابر قرقیزستان قرار می گیرد.

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، این در حالی است که اعضای تیم جوانان پیش تر قرار بود در هتل المپیک مستقر شوند که به دلیل واریز نشدن بدهی این هتل توسط فدراسیون فوتبال، شاگردان پورموسوی مجبور شدند در خوابگاه شهید رضایی مجد استقرار یابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "استقرار شاگردان پورموسوی در هتل اوین، تمرین امروز تیم جوانان تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار شاگردان پورموسوی در هتل اوین، تمرین امروز تیم جوانان تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید