ببینید؛ بازی Monster Hunter Wilds برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، کمپانی کپکام (Capcom) به تازگی با انتشار تریلری از بازی Monster Hunter Wilds برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

ببینید؛ بازی Monster Hunter Wilds برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

ریوزو سوجیموتو (Ryozo Tsujimoto)، تهیه نماینده سری Monster Hunter در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

تریلر منتشر شده از بازی المان های بسیار جالب جدیدی را به نمایش می گذارد. یکی از این موارد، سواری جدیدی است که بسیار شبیه به Palamute در بازی Monster Hunter Rise است که بازیکنان می توانند آزادانه آن را کنترل نمایند. این موجود به اطراف می چرخد، از جسمی به جسم دیگر در محیط می پرد و حتی در هوا نیز پرواز می نماید. در این تریلر متأسفانه سیستم مبارزات به نمایش گذاشته نشد، اما اثرات آب و هوایی چشمگیر و بالقوه خطرناکی مانند رعد و برق را دیدیم.

از طرفی با توجه ویدیوی منتشر شده می توان گفت که محیط بازی بسیار بزرگتر از Monster Hunter World به نظر می رسد، هرچند باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا مانند آثار قبلی سری دنیا باز است یا مبتنی بر منطقه محسوب می گردد. بعلاوه، برای کسانی که از Rathalos متنفر هستند، یک خبر عالی در انتهای تریلر وجو دارد!

سوجیموتو بعلاوه تایید کرد که این نسخه دارای سطح جدیدی از موجودات و زیست بوم های متنوع است. او بعلاوه گفت که تیم توسعه سخت کار می نماید تا با استفاده از حداکثر قدرت پلی استیشن 5 برترین تجربه را به ارمغان بیاورد. کپ کام احتمالا از دیگر پلتفرم ها به همان روش بهره می برد، با این حال ویژگی های انحصاری پلی استیشن چیز جدیدی نیستند.

بازی Monster Hunter Wilds در سال 2025 میلادی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازی Monster Hunter Wilds برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی Monster Hunter Wilds برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید