ویژگی های تازه گوگل مپ

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، گوگل مپ میخواهد با افزودن مجموعه جدیدی از ویژگی ها، نقشه ها و جست و جو را برای کاربران بصری تر کند.

ویژگی های تازه گوگل مپ

به گزارش باشگاه وبلاگ آقا ایرج، در رویداد Google Live From Paris، این غول فناوری ویژگی های تازهی از جمله روشی همه جانبه برای کاوش، منابع بهبودیافته برای شارژ خودرو های الکتریکی و روشی نگاهی برای استفاده از Google Maps را بیان کرد.

اعلامیه گوگل برای بینگ تازه مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت، تکنیک های پیشرفته هوش مصنوعی مانند بینایی کامپیوتر و مدل های پیش بینی را به نمایش می گذارد که در ادامه به آن ها اشره شده است.

نمای همه جانبه در Maps

نمای خیابان را تصور کنید، اما می توانید در میان تصاویر پرواز کنید. این چیزی شبیه به تجربه نمای همه جانبه در Maps است. گوگل میلیارد ها نمای خیابان و تصویر هوایی را برای ایجاد مدل های سه بعدی از مکانی که در حال کاوش هستید، ترکیب کرد. این می تواند برای یافتن طرح بندی واضح تر و زمینه ای تر از یک محله یا ورودی یک ساختمان مفید باشد. نمای همه جانبه بعلاوه آب و هوا، ترافیک و کسب و کار را به شما نشان می دهد تا به برنامه ریزی بازدیدتان یاری کند.

نمای همه جانبه بعلاوه به شما امکان می دهد با استفاده از چیزی به نام میدان های درخشندگی عصبی (NeRF) که تصاویر مسطح را به رندر های سه بعدی که شامل جزئیاتی مانند نور و بافت است، تبدیل می نماید، نقشه را ببینید.

Google Maps ویژگی ها را برای دارندگان خودرو های برقی بهبود می بخشد

نرم افزار داخلی Google Maps برای وسایل نقلیه الکتریکی از قبل ایستگاه های شارژ را در مسیر شما پیشنهاد می نماید، اما Maps با افزودن اتوماتیک ایستگاه شارژ ایده آل بر اساس کل زمان سفر، شرایط رانندگی و مدت زمان شارژ را نیز در این به روزرسانی در نظر گرفته است. اکنون می توانید ایستگاه های شارژ سریع، یعنی شارژر هایی با 150 کیلووات یا بالاتر را نیز فیلتر کنید.

ایستگاه های شارژ در جست و جوی Maps شما نشان داده می شوند، مثلا یک سوپرمارکت، بنابراین می توانید هنگام خرید مواد غذایی، وسیله خود را شارژ کنید.

چگونه Glanceable Directions نقشه های گوگل را برای رانندگان تغییر می دهد

باز کردن قفل تلفن برای آنالیز Maps می تواند خسته کننده باشد و اگر در حال رانندگی هستید کاملا خطرناک باشد. Glanceable Directions یک ویژگی تازه است که حرکت شما را در نمای کلی مسیر (قبل از ضربه زدن روی آغاز) یا مستقیما روی صفحه قفل نشان می دهد.

این ویژگی برای اندروید و iOS در دسترس است و در ماه های آینده راه اندازی خواهد شد. در صفحه قفل اندروید، Glanceable Directions به وسیله اعلان های سیستم و به وسیله Live Activity در صفحه قفل iOS نشان داده می گردد. در حالت Glanceable Directions، Maps ETA شما را نشان می دهد و در صورت تغییر مسیر، مسیر شما را به طور اتوماتیک به روزرسانی می نماید.

گوگل بعلاوه در به روزرسانی تازه خود، ویژگی واقعیت افزوده Maps خود را Live View به شهر های بیشتری توسعه داده است و بعضی از ابزار های جست و جوی خود را نیز به روزرسانی نموده است. جست و جوی چندگانه که جست و جوی متن را با استفاده از تصاویر افزایش می دهد، اکنون در تلفن همراه جهانی شده است. Multisearch near me که این ویژگی ها را با موقعیت مکانی شما ترکیب می نماید تا آنچه را که در این نزدیکی می جویید، بیابید.

منبع: فرارو

به "ویژگی های تازه گوگل مپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های تازه گوگل مپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید