ترافیک جاده ها کمتر شد ، محور کندوان از 8 صبح یکشنبه مسدود می گردد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: براساس اطلاعات 2340 دستگاه ترددشمار جاده ای کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها نسبت به روز قبل 4.2 درصد کاهش نشان می دهد.

ترافیک جاده ها کمتر شد ، محور کندوان از 8 صبح یکشنبه مسدود می گردد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، علی اکبر آشوری در تبادل نظر با فارس درباره آخرین شرایط ترافیکی جاده ها بیان نمود: در حال حاضر در آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری و در آزادراه قزوین - کرج محدوده گلشهر ترافیک سنگین است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در محورهای هراز - کندوان و فیروزکوه بعلاوه آزادراه قزوین -رشت و آزادراه تهران - شمال تردد روان است.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور درباره شرایط جوی جاده ها اظهار کرد: در هیچ یک از محورهای جاده ای کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

انسداد محور کندوان از یکشنبه

آشوری اظهار کرد: محور کندوان به علت اجرای عملیات کارگاه جاده ای در کیلومتر 9 تا 10 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی تا 20 شهریور مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می گردد.

ترافیک جاده ها کمتر شد

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور اظهار کرد: براساس اطلاعات 2340 دستگاه ترددشمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در جاده ها نسبت به روز قبل 4.2 درصد کاهش نشان می دهد. در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 12.7 درصد بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

آزادراه کرج - تهران - کرج پرترددترین جاده کشور

وی گفت: در شبانه روز گذشته آزادراه کرج - تهران با 111 هزار تردد پرترددترین جاده کشور بود و پس از آن آزادراه های تهران - کرج و کرج - قزوین واقع شده است.

انسداد محور شمشک - دیزین ادامه دارد

وی بیان نمود: در حال حاضر 6 محور به علت نبود ایمنی کماکان مسدود است که در این باره می توان به جاده هایی نظیر شمشک - دیزین، رامیان - شاهرود و خرم آباد - پلدختر اشاره نمود.

مدیر مرکز مدیریت راه ها تأکید کرد: با توجه به تأکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا و شیوع شدید این بیماری در سطح کشور، مردم حتماً از انجام هرگونه سفر غیرضروری پرهیز نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "ترافیک جاده ها کمتر شد ، محور کندوان از 8 صبح یکشنبه مسدود می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک جاده ها کمتر شد ، محور کندوان از 8 صبح یکشنبه مسدود می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید