تردد در تمامی جاده های استان کردستان برقرار است

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، خبرنگاران/کردستان رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در حال حاضر تردد در تمامی جاده های استان برقرار است.

تردد در تمامی جاده های استان کردستان برقرار است

دانش زندی در گفت وگو با وبلاگ آقا ایرج در مورد وضع موجود جاده های استان کردستان اظهار کرد: مه غلیظی بعضی از راه های برون شهری استان را فرا گرفته و باعث کاهش دید شده است.

وی عنوان نمود: در محورهای دیواندره و سقز شاهد مه گرفتگی و کاهش دید در این مسیرها هستیم.

زندی در ادامه اضافه نمود: بعلاوه در محورهای سنندج- کامیاران و گردنه مروارید شاهد بارش باران بوده در بعضی از روستاهای کامیاران و دیواندره شاهد کولاک برف و کولاک های سطح جاده ای هستیم.

زندی اظهار داشت: به دلیل شرایط جوی حال حاضر جاده های استان همه ماشین های سنگین و نیمه سنگین در محورهای سقز، بیجار و دیواندره مستقر هستند و در جاده های برف گرفته همکاران مشغول برف روبی جاده ها است.

وی ضرورت همراه داشتن زنجیرچرخ را به رانندگان متذکر شد و ادامه داد: رانندگان تا می توانند از سفرهای غیرضروری بپردازند و در صورت لزوم با خود تجهیزات کافی را به همراه داشته باشند و حتما برف پاکن و بخاری ماشین را چک نمایند.

زندی در خاتمه سخنان خود یادآور شد: تردد در همه جاده های استان برقرار است و در حال حاضر تنها گردنه تته به دلیل بارش برف مسدود است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تردد در تمامی جاده های استان کردستان برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در تمامی جاده های استان کردستان برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید