تصادف زنجیره ای در خرم آباد 5 کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، امروز یکشنبه در پی اعلام برخورد زنجیره ای یک دستگاه پژو و دو دستگاه خودرو پراید در شهرک باباعباس محور خرم آباد به کوهدشت، تیم های عملیاتی از ایستگاه های شماره سه و امداد سازمان آتش نشانی خرم آباد به همراه فرماندهان این ایستگاه ها به محل اعزام شدند.

تصادف زنجیره ای در خرم آباد 5 کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت

پس از رسیدن تیم های عملیاتی به محل سریعا اقدامات لازم در راستای خارج کردن مصدومین حادثه از خودرو ها و تحویل به عوامل اورژانس 115 توسط آتش نشانان اجرا شده و کشته شدگان حادثه نیز پس از خارج کردن و تایید فوت توسط اورژانس، تحویل عوامل سازمان آرامستان دادند.

در این حادثه دو تن از سرنشینان خودرو پژو و راننده پراید در دم کشته گردیده و مصدومین حادثه نیز راننده پژو و چهار سرنشین خودروهای پراید بودند که به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شدند.

بر اساس اعلام آتش نشانی خرم آباد و طی اطلاع از اورژانس بیمارستان شهدای عشایر دو تن از مصدومین حادثه برخورد زنجیره ای خودرو های محور خرم آباد به کوهدشت به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و کوشش های تیم اورژانس برای بازگرداندن آنها به زندگی بی نتیجه ماند و شمار جان باختگان این حادثه به پنج نفر رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تصادف زنجیره ای در خرم آباد 5 کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف زنجیره ای در خرم آباد 5 کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید