تصاویر وحشتناکی از طوفان ژاپن

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، تصاویری از طوفان شدید در ژاپن

در پی طوفان مهیب و پر قدرت جبی که در کشور ژاپن رخ داد دست کم 10 نفر کشته و 340 نفر زخمی شدند. این طوفان با توجه به قدرتی که داشت موجب بروز دیگر فجایع طبیعی نظیر سیل، لغزش زمین و قطع برق خانه ها نیز شد. طوفان شدید در ژاپن به میزان ای قدرتمند بود که فعالیت فرودگاه کانسای در شهر اوزاکا در غرب کشور ژاپن را هم مختل کرد و بیش از 3000 مسافر با قایق از این فرودگاه تخلیه شدند. در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران می خواهیم عکس هایی از فاجعه طبیعی طوفان شدید در ژاپن را خدمتتان نشان دهیم.

تصاویر وحشتناکی از طوفان ژاپن

در پی این طوفان برق بیش از یک میلیون خانه در کشور ژاپن قطع شد.

نخست وزیر ژاپن گفت: طوفان، خسارات گسترده ای به ویژه به شهر اوزاکا وارد ساخته است از همین رو وی کوشش های گسترده ای را برای بهبود اوضاع و قابل استفاده کردن زیر ساخت های کشور ژاپن در برابر چنین فجایع طبیعی را وعده داده است.

به گفته کارشناسان هواشناسی طوفان جبی سرعتی بالای 208 کیلومتر در ساعت داشته و در یک قسمت از شیکوکو با سرعت 216 کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

با توجه به این ژاپن در تابستان 2020 میزبان بازی های المپیک است مقامات و کارشناسان امیدوار هستند که شرایط جوی خنک تر و آرام تر از حال حاضر باشد و از گرمای شدیدی در این کشور به وجود آمده کاسته می گردد.

به گفته کیودو نیوز طوفان جبی یکی از قوی ترین طوفان هایی بوده از سال 1993 به سمت زمین فرود آمد و یکی از بی سابقه ترین طوفان هایی بوده که در 25 سال گذشته در این کشور اتفاق افتاده است.

نخست وزیر ژاپن شینزو آبه، به شدت مورد انتقاد ژاپنی ها نهاده شد و علت آن هم پاسخ دیر و ناکافی دولت به این فاجعه طبیعی نیز بود، از همین رو در طی یک سفر برنامه ریزی شده به سمت جزیره اصلی جنوبی ژاپن کیوشو قرار شده تا جهت نظارت بر پاسخ دولت به این طوفان قدرتمند نیز نظارت داشته باشد.

منبع: الی گشت

به "تصاویر وحشتناکی از طوفان ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر وحشتناکی از طوفان ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید