جدیدترین فناوری های هوایی روسیه در نمایشگاه ماکس-2019

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، جنگنده منحصربه فرد سوخو- 47 که نخستین نمونه آزمایشی آن در سال 1997 ساخته شده بود، در نمایشگاه بین المللی هوا-فضای روسیه ماکس-2019 به نمایش گذاشته شد.

جدیدترین فناوری های هوایی روسیه در نمایشگاه ماکس-2019

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آقا ایرج، روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو نوشته است: جنگنده منحصربه فرد و خوش آتیه سوخو- 47 ملقب به برکوت در روز نخست نمایشگاه بین المللی هوا-فضای ماکس-2019 در شهر ژوکوفسکی در نزدیکی مسکو به نمایش گذاشته شد.

جنگنده سوخو- 47 که توسط شرکت هواپیماسازی سوخوی روسیه ساخته شده است، یکی از غیرمعمول ترین هواپیماها در دنیا بشمار می رود. از جمله ویژگی های این جنگنده بال های دارای حرکت رفت و برگشت معکوس است که قابلیت راهنمایی هواپیما در سرعت های پایین را بهبود بخشیده و بر خصوصیات برخاستن و نشستن آن تاثیر بسیار مثبتی گذاشته است. نمونه آزمایشی این جنگنده روسی در سال 1997 ساخته شده بود که در حال حاضر در یکی از موزه های روسیه نگهداری می گردد.

نمایشگاه بین المللی هوا-فضای ماکس-2019 که روز گذشته در تاریخ 27 آگوست (5 شهریور ماه) شروع به کار کرد تا روز یکشنبه، اول ماه سپتامبر (10 شهریور) ادامه خواهد داشت.

روز گذشته (سه شنبه) ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به همراه رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، نمایشگاه بین المللی صنایع هوا-فضای ماکس- 2019 را افتتاح کردند.

پوتین در مراسم رسمی شروع به کار این نمایشگاه، گفت: من از حضور و شرکت میهمانان خارجی در این نمایشگاه بین المللی، و قبل از همه، از حضور دوست گرامی، رجب طیب اردوغان بسیار خشنود هستم.

رئیس جمهوری روسیه به همراه همتای ترکیه ای خود در جریان بازدید مشترک خود از بخش هایی از نمایشگاه از جدیدترین مدل جنگنده سوخو-57 نیز بازدید کردند. پوتین و اردوغان از نردبان قرار داده شده در کنار هواپیما بالا رفته و کابین این هواپیما را با دقت آنالیز کردند.

روسای جمهوری روسیه و ترکیه، همچنین از چند مدل از جنگنده های سوخو- 35، بالگرد متوسط کا-62 و بالگرد سنگین وزن میگ- 38 نیز دیدن کردند.

گفتنی است، 605 شرکت از سراسر دنیا و نمایندگان حدود 30 کشور در نمایشگاه بین المللی صنایع هوا-فضای ماکس- 2019 حضور دارند.

بیش از 80 رویداد و برنامه تجاری در این نمایشگاه تدارک دیده شده و حدود 100 هواپیما و بالگرد، 161 دستگاه پرنده مختلف به نمایش درآمده است.

دو روز نخست نمایشگاه برای رویدادهای تجاری و نشست های کاری اختصاص یافته است. این نمایشگاه از روز آدینه برای بازدید عموم آزاد خواهد بود.

انتظار می رود که بیش از 500 هزار نفر از نمایشگاه صنایع هوا-فضای ماکس- 2019 دیدن نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جدیدترین فناوری های هوایی روسیه در نمایشگاه ماکس-2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین فناوری های هوایی روسیه در نمایشگاه ماکس-2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید