خبرنگاران فروشگاه عرضه لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز در آبادان پلمب شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، آبادان - خبرنگاران - سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:یک فروشگاه آرایشی بهداشتی به دلیل عرضه تجوزیر داروهای ترکیبی در آبادان پلمب شد.

خبرنگاران فروشگاه عرضه لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز در آبادان پلمب شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان زینب جوانمردی پنجشنبه گفت:براساس گزارش های رسیده در مورد فعالیت غیرمجاز یک فروشگاه آرایشی بهداشتی و تجویز داروهای ترکیبی برای درمان انواع بیماری های پوست، مو و زیبایی این فروشگاه شناسایی شد.

وی ادامه داد: در راستای رعایت اصول پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ورود افراد غیرمتخصص در حوزه سلامت، بعد از شناسایی واحد متخلف در بازرسی نامحسوس تیم کارشناسان معاونت غذا و دارو با همراهی کارشناسان معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی و همکاری پلیس اماکن شهرستان آبادان این واحد پلمب شد.

این معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه نمود: تجویز داروهای ترکیبی صرفا با نظر پزشک و ساخت آن منحصرا تحت نظارت مسئول فنی داروساز در داروخانه است و هرگونه فعالیت درمانی در زمینه انواع بیماریهای پوستی باید تحت نظر پزشک متخصص و مرتبط با بیماری انجام گیرد.

وی اضافه نمود: ساخت داروهای ترکیبی و عرضه محصولات با ادعای درمانی در اماکنی غیر از داروخانه، دخالت در امور پزشکی و درمان بوده و تخلف محسوب می گردد و از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه سلامت، آن را به وسیله شماره گیری سامانه تلفنی 190 اطلاع رسانی کنند.

607 هزار نفر از خدمات 30 مرکز شهری، 18 مرکز روستایی، 132 خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فروشگاه عرضه لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز در آبادان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فروشگاه عرضه لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز در آبادان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید