خودروسازان موظف به اصلاح دعوت نامه های اشتباهی به مردم شدند

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، معاون بازرسی و نظارت سازمان حمایت گفت: حسب پیگیری های به عمل آمده خودروسازان قول داده اند دعوت نامه های نو با لحاظ مفاد مصوبه473 شورای رقابت را برای مشتریان ارسال نمایند.

خودروسازان موظف به اصلاح دعوت نامه های اشتباهی به مردم شدند

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، سید داوود موسوی در مورد مسائل مردم در عدم رعایت مصوبه 473 شورای رقابت، گفت: براساس مکاتبات اجرا شده با خودروسازان آنها موظف به اجرای این مصوبه هستند.

وی با بیان اینکه در 26 فروردین ماه و پس از اعلام اولویت بندی ،سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراوری نمایندگان بر لزوم اجرای مصوبه شورای رقابت تاکید و ابلاغیه های لازم را به تمام واحدهای مربوطه ارسال نموده است، اضافه کرد: حسب پیگیری های به عمل آمده خودروسازان قول داده اند دعوت نامه های نو با لحاظ مفاد مصوبه مذکور را برای مشتریان ارسال نمایند

این عضو هیات مدیره و معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای سرمایه ای سازمان حمایت توضیح داد: اجرای مصوبه شورای رقابت لازم الاجراست و سازمان حمایت هم نظارت لازم را بر این مصوبه خواهد داشت. در این مسیر این سازمان تمام شکایت مشتریان را رسیدگی و برای احقاق حقوق مردم اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش تسنیم، شورای رقابت در مرداد ماه سال 1400 طی مصوبه 473 اعلام نموده بود چنانچه مراجع ذیصلاح در رابطه با خودروهای انحصاری مشمول دستورالعمل قیمت شورا، با پیش فروش خودرو موافقت نمایند به نسبت مبلغ پرداختی بابت پیش پرداخت، هر مشتری درصدی از قیمت رسمی خودرو را در زمان ثبت نام (نسبت به قیمت کارخانه) پرداخت نموده است در اینصورت سهمی از خودرو که پیش پرداخت آن قبلاً اجرا شده مشمول هیچگونه تورم قیمتی احتمالی نخواهد شد و صرفاً بقیه سهم به جامانده مشمول تورم بخشی احتمالی خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "خودروسازان موظف به اصلاح دعوت نامه های اشتباهی به مردم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروسازان موظف به اصلاح دعوت نامه های اشتباهی به مردم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید