رندر لو رفته OnePlus 11 چه چیزهایی را به ما در خصوص این گوشی می نمایاند؟

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، یک افشاگر قابل اعتماد به نام OnLeaks نگاهی اولیه به OnePlus 11 آینده را به ما ارائه داده است.

رندر لو رفته OnePlus 11 چه چیزهایی را به ما در خصوص این گوشی می نمایاند؟

برآمدگی دوربین OnePlus 11 به روز شده و نوار لغزنده هشدار دوست داشتنی دست نخورده.

این تصویر که به وسیله GadgetGang.com منتشر شده، یک برآمدگی براق پیرامون دوربین، گزینه های رنگ سبز و مشکی و نوار لغزنده هشدار را در ریل کناری گوشی بالای دکمه پاور نشان می دهد. بعضی از هواداران OnePlus که می ترسیدند این نوار لغزنده از این نسخه حذف گردد، حالا خیالشان راحت شده.

در مجموع، به نظر می رسد که OnePlus 11 یک به روزرسانی ظاهری جزئی برای کسانی باشد که در انتظار 10 Pro بودند.

وان پلاس 11 علاوه بر یک به روزرسانی کوچک در طراحی، احتمالاً موارد بیشتری را در درون خواهد داشت. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ سریع کابلی 100 واتی و صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ رفرش تا 120 هرتز خواهد بود.

گزارش های قبلی پرچم دار نو را 11 Pro می نامیدند، اما آخرین درز اطلاعات ادعا می نماید که گوشی فقط OnePlus 11 نام خواهد گرفت.

OnePlus 11 - با فرض اینکه اسمش همین باشد - گام نو این شرکت برای طراحی یک گوشی پرچمدار واقعی خواهد بود که قادر به رقابت با رقبا باشد. دو کوشش قبلی این شرکت علیرغم داشتن سخت افزار خوب بازنده شد، بیشتر به خاطر عدم پشتیبانی از 5G از هر سه اپراتور بزرگ ایالات متحده و سیاست به روز نشدن سیستم عامل.

OnePlus که که قبلا یک شرکت فرعی و فقط به چالش کشنده برندهای بزرگ بود، اکنون با شرکت مادر Oppo ادغام شده است و این ادغام در نرم افزار OnePlus بیش از هر زمان دیگری مشهود است. چنین چیزی ممکن است منجر به فراوری گوشی به صرفه تر برای کاربران گردد.

منبع: یک پزشک

به "رندر لو رفته OnePlus 11 چه چیزهایی را به ما در خصوص این گوشی می نمایاند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر لو رفته OnePlus 11 چه چیزهایی را به ما در خصوص این گوشی می نمایاند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید