موبایل، تبلت و گجت ها

تصاویر پرچمدار مالی سامسونگ لو رفت!

گلکسی M55 از اسنپدراگون 7 نسل 1 و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

4 فروردین 1403

ماجرای گوشی های نوکیا در ایران چیست؟، عکس

معاون وزیر صنعت، معدن و تجار گفت: با توجه به شرایط تحریمی، اگر شرکت تولیدکننده نوکیا در ایران مجوزهای لازم را اخذ کند، استفاده از نام برند خارجی در رابطه با این واحد تقلب نیست.

14 اسفند 1402

اعجوبه های پرفروش سرفیس در نمایندگی فوکوس رایان

اعجوبه های پرفروش سرفیس: همگرایی تکنولوژی و طراحیاگر در پی یک تجربه فراموش نشدنی در دنیای فناوری هستید، باید به جستجوی اعجوبه های پرفروش سرفیس بپردازید. محصولاتی که به وسیله شرکت مایکروسافت به بازار عرضه شده اند، با همگرایی تکنولوژی و طراحی شگفت انگیز،...

14 اسفند 1402

هرکسی نمی تواند این موبایل سامسونگ را بخرد!، عکس

سامسونگ از عرضه گوشی هوشمند Galaxy XCover 7 در هند خبر داد. این گوشی هوشمند بسیار مقاوم ماه گذشته در سطح جهانی معرفی گشت و اکنون در دو نسخه Enterprise Edition و Standard Edition در هند در دسترس است. این گوشی تنها از طریق شرکت ها و موسسات قابل خریداری است، که به این معنی است که...

23 بهمن 1402

شرایط فروش لاستیک تغییر کرد

سامانه جامع تجارت شرایط فروش لاستیک را برای دوره نو اعلام نموده است. بر این اساس برای ثبت سفارش و خرید مدارکی مورد احتیاج است.

21 بهمن 1402

چرا گلکسی S25 باید باتری قابل تعویض داشته باشد؟

گوگل با اعلام هفت سال آپدیت امنیتی و سیستم عامل برای سری پیکسل 8، همه را غافلگیر کرد. سامسونگ هم بیکار ننشست و سری گلکسی S24 را با همان وعده هفت سال آپدیت معرفی کرد. اما حالا که جدیدترین پرچم داران سامسونگ و گوگل 7 سال آپدیت دریافت می کنند، گام منطقی بعدی...

18 بهمن 1402

بادهای ترسناک بزرگترین سیاره منظومه شمسی، امپراتوری بادها در مشتری

ایسنا نوشت: اخترشناسان با بهره گیری از ابزار شکارچی سیاره فراخورشیدی تلسکوپ بسیار بزرگ(VLT) و مطالعه بادهای مشتری پیروز به مقدار گیری سرعت آنها شدند.

4 دی 1402

راهنمای خرید برترین گوشی پوکو؛ از مالی تا بالاردهراهنمای خرید برترین گوشی پوکو

پوکو مثل ردمی، یکی از شرکت های زیرمجموعه شیائومی در فراوری گوشی هوشمند محسوب می گردد که به علت فراوری گوشی هایی با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری عالی و قیمت بسیار مناسب توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. اگر در پی خرید برترین گوشی...

19 آذر 1402

ظاهر یوتیوب تغییر می نماید!، عکس

دیجیاتو نوشت: این دو ویژگی هم اکنون در دسترس بعضی کاربران منتخب قرار گرفته است.

27 شهریور 1402

پشت سر پرفروش ترین گوشی های بازار چه می گویند؟

خبرنگاران- گلکسی A14 محبوب ترین گوشی فعلی بازار است، ولی خساست سامسونگ بابت حذف آداپتور شارژر صدای یک سری از خریداران آن را درآورده است.

7 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز سه شنبه 31 مرداد 1402

خبرنگاران- قیمت آیفون 13 پرو مکس یک ترابایت کمی بیش از 105 میلیون است. فروشنده های موبایل گران ترین گوشی فعلی بازار را 105 میلیون و 300 هزار تومان می فروشند و قیمت آیفون 13 پرو مکس 512 گیگ را 100 میلیون و 800 هزار تومان اعلام می کنند.

31 مرداد 1402

هشدار اپل به کاربران در خصوص یک خطای مرگبار هنگام خواب

بسیاری از افراد تمایل دارند گوشی های خود را در طول شب و هنگام خواب شارژ نمایند.

23 مرداد 1402

غافل گیری مدیرعامل x برای کاربران این پلتفرم

دیجیاتو نوشت: لیندا یاکارینو در مصاحبه جدیدی گفت که کاربران در آینده بدون احتیاج به شماره خود می توانند با دیگران تماس ویدیویی برقرار نمایند.

20 مرداد 1402

راهنمای خرید بهترین پایه خنک کننده لپ تاپ با نورپردازی RGB

پایه خنک کننده لپ تاپ یا همان کول پد یکی از وسایل ضروری است که به خصوص کاربران لپ تاپ های گیمینگ از آن ها استفاده می کنند. اما این خنک کننده ها صرفا برای لپ تاپ های گیمینگ مورد استفاده قرار نمی گیرند و می توانند دمای بدنه انواع لپ تاپ ها را کاهش دهند. با...

30 تیر 1402

8 ترفند ساده در برابر خون آشام های اندروید، نگذارید شارژ موبایلتان هدر رود

سامسونگ به کاربران گوشی های اندرویدی درباره تنظیماتی که باتری آن ها را بیشتر خالی می نماید هشدار داد راه حل هایی ارائه کرد.

11 تیر 1402

پرچمدار شیائومی یک دوربین واقعی است!

زومیت نوشت: شیائومی مدل سفیدرنگ کیت عکاسی شیائومی 13 اولترا را با قابلیت هایی مثل دکمه شاتر دومرحله ای معرفی کرد.

6 تیر 1402

این تردمیل شیائومی همه جا جا می گردد!، عکس

گجت نیوز نوشت: محصول تازه شیائومی از برند Mijia یک تردمیل هوشمند است که تنها 40 کیلوگرم وزن داشته و همچون یک لپ تاپ به طور کامل تا می گردد.

5 خرداد 1402

رونمایی از هدفون تازه اپل با بدنه شفاف، عکس

زومیت نوشت: اپل جدیدترین هدفون توگوشی خود را با طراحی شفاف رونمایی کرد. این محصول با قیمتی کمتر از ایرپاد پرو عرضه می گردد.

28 اردیبهشت 1402

آرات؛ کودکی که قربانی زیاده خواهی پدرش شد!

آرات حسینی، یک کودک با استعداد اینستاگرامی است که امروز صفحه اش 6 میلیون نفر دنبال کننده دارد. از همان ماه های اول تولد، پدرش از حرکات نمایشی و تمرینات ورزشی پسرش ویدئو هایی ضبط می کرد و با مخاطبان به اشتراک می گذاشت. پدرش دوست داشت، همه آرات را به عنوان...

24 اردیبهشت 1402

هیوندای i20 مدل 2023 فیس لیفت؛ ترکیه مونتاژ می نماید، ایران وارد نمی نماید!

هیوندای i20 مدل 2023 فیس لیفت شاید مجذوب کننده ترین نسخه از این هاچ بک باکیفیت کره ای باشد که متاسفانه فعلا راهی بازار ایران نخواهد شد اما در ادامه با تصاویر و مشخصات فنی آن همراه می شویم.

21 اردیبهشت 1402
تعداد: (143)