ساخت تجهیزات ضدسرقت فروشگاه ها توسط محققان کشور

به گزارش وبلاگ آقا ایرج به نقل از معاونت علمی و فناوری، ایمن سازی فروشگاه ها با فراوری محصولات و گیت های ضد سرقت ایرانی یکی از مهم ترین اهداف شکل گیری یکی از شرکت های دانش بنیان در کشور است. محصولاتی ایرانی با کیفیت جهانی که انحصار آن در دست چند کشور محدود جهانی بود اما امروز ایران هم با داشتن این فناوری، در کنار این کشورها ایستاده است.

ساخت تجهیزات ضدسرقت فروشگاه ها توسط محققان کشور

شرکت دانش بنیانی با درک احتیاج واحدهای صنفی و فروشگاهی کشور به محصولات با کیفیت امنیتی و ضد سرقت اجناس فروشگاهی، فعالیت خود را از سال 86 شروع کرد.

شرکت که در زمینه طراحی و فراوری سخت افزارهای برق و الکترونیک، لیزر و فوتونیک - میکروالکترونیک و مدارهای الکترونیکی فعالیت می نماید توانسته احتیاج فروشگاه ها به محصولات ضد سرقت را تامین کند.

به گفته محمدصادق ثانوی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، شرکت عظیمترین فراوری نماینده گیت های فروشگاهی و تجهیزات جانبی در خاورمیانه است. این تجهیزات تامین نماینده امنیت کالاهای انواع فروشگاه و هایپرمارکتها در برابر سرقت است.

این شرکت از ابتدای فعالیت خود هدفش را حرکت در مرز دانش جهانی قرار داد و فناوری AM را که برترین فناوری محصولات ضد سرقت فروشگاهی است و تنها تعداد محدودی از شرکت های امریکایی و اروپایی دارنده آن هستند را برای محصولات خود انتخاب کرد. ثانوی در این باره می گوید: شرکت ما نخستین و عظیم ترین فراورینماینده گیت های ضد سرقت فروشگاهی سری SWG و IMG است. این محصولات با استقبال بازار داخلی و بازارهای خاورمیانه روبرو شده است.

بخش طراحی و توسعه فناوری این شرکت با تکیه بر خودباوری و اعتماد به توانمندی های متخصصانش توانسته محصولاتی با مزایای منحصر به فرد جهانی فراوری کند.

محصولات فراوریی این شرکت تا به امروز جوابگوی احتیاج بیش از 10هزار فروشگاه کشور بود و هر دستگاه نصب شده از سوی این شرکت در فروشگاه ها حداقل از خروج 500 دلار ارز از کشور جلوگیری نموده است. همه این موفقیت ها تنها با یاری 30 نفر از متخصصان ایرانی شاغل در بخش تحقیق، توسعه، فراوری و فروش این شرکت میسر شده است.

محصولات این شرکت در نمایشگاه های مختلف بین المللی به نمایش گذاشته شده است. یک شرکت هم در عمان ثبت نموده اند و محصولات فراوریی خود را از عمان به کشورهای مختلف مخصوصا کشورهای منطقه غرب آسیا صادر می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ساخت تجهیزات ضدسرقت فروشگاه ها توسط محققان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت تجهیزات ضدسرقت فروشگاه ها توسط محققان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید