غافل گیری مدیرعامل x برای کاربران این پلتفرم

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، دیجیاتو نوشت: لیندا یاکارینو در مصاحبه جدیدی گفت که کاربران در آینده بدون احتیاج به شماره خود می توانند با دیگران تماس ویدیویی برقرار نمایند.

غافل گیری مدیرعامل x برای کاربران این پلتفرم

لیندا یاکارینو، مدیرعامل X (توییتر سابق) تأیید کرد که قابلیت تماس ویدیویی به این پلتفرم اضافه خواهد شد. این ویژگی هدف یاکارینو و ایلان ماسک برای تبدیل کردن X به یک برنامه همه چیز را نشان می دهد که ویدیوهای طولانی، پرداخت و اشتراک ها بخشی از آن خواهند بود.

یاکارینو در مصاحبه ای با CNBC گفت: به زودی می تواند بدون احتیاج به شماره تلفن خود با تمام افراد این پلتفرم تماس های ویدیویی داشته باشید.

مدیرعامل توییتر در حالی این موضوع را تایید نموده است که اخیراً آندریا کانوی طراح X نیز با انتشار یک پست مرموز نوشت: همین الان با کسی در X تماس گرفتم. هرچند او معین ننموده که تماس صوتی یا ویدیویی انجام داده است، اما با توجه به گفته های یاکارینو به نظر می رسد که کانوی به مورد دوم اشاره داشته است.

بعلاوه معین نیست که قابلیت تماس های ویدیویی X قرار است احتیاجهای مصرف نمایندگان را چگونه رفع کند. در حال حاضر برنامه های بسیار زیادی از جمله Zoom و گوگل میت امکان تماس ویدیویی را برای کاربران فراهم می نماید.

دیگر تغییرات توییتر

یاکارینو بعلاوه به پرداخت ها در این شبکه اجتماعی اشاره نمود و گفت: حرف های زیادی در خصوص آن وجود دارد. پرداخت بین شما و یک دوست، بین شما و یکی از سازندگان. چیزهای زیادی در ری برند تجاری وجود دارد که به عنوان رهایی از توییتر، این امکان را به ما می دهد که از یک فکریت و تفکر میراثی تکامل پیدا کنیم و نحوه اجتماع، تفریح و معاملات ما را در یک پلتفرم تغییر خواهد داد.

یکی از اولین تغییرات این پلتفرم برای تبدیل شدن به چیزی که در فکر یاکارینو و ماسک است، ویدیوهای طولانی بود. این شرکت در اوایل امسال امتیاز جدیدی را برای مشترکین سرویس توییتر بلو ارائه کرد که بتوانند ویدیوهای دوساعته آپلود نمایند. اپل اولین پذیرنده این تغییر بود و قسمت اول سریال Silo خود را به طور کامل روی این پلتفرم در دسترس قرار داد. توییتر بعلاوه به تازگی پرداخت عایدی تبلیغاتی به تولیدنمایندگان واجد شرایط را شروع نموده است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "غافل گیری مدیرعامل x برای کاربران این پلتفرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غافل گیری مدیرعامل x برای کاربران این پلتفرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید