فوتبال دنیا، آمادگی باشگاه روسی برای میزبانی فینال جام لیبرتادورس در برف با چکمه و کلاه خز!

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، فوتبال دنیا - یک باشگاه لیگ برتری روسیه از آمادگی خود برای میزبانی بازی برگشت فینال جام لیبرتادورس آمریکای جنوبی با شرایط ویژه ای اطلاع داد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، آمادگی باشگاه روسی برای میزبانی فینال جام لیبرتادورس در برف با چکمه و کلاه خز!

به گزارش وبلاگ آقا ایرج و به نقل از سایت اسپورت اکسپرس روسیه، باشگاه انیسی کراسنویارک که در لیگ برتر فوتبال روسیه حضور دارد خاطرنشان کرد که آماده میزبانی از بازی برگشت فینال جام لیبرتادورس آمریکای جنوبی میان تیم های ریورپلاته و بوکاجونیورز است.

پیش از این اعلام شده بود که بازی برگشت تیم های ریورپلاته و بوکاجونیورز در یکی روزهای 8 یا 9 دسامبر امسال میلادی خارج از آرژانتین برگزار خواهد شد.

در بیانیه باشگاه انیسی روسیه آمده است: دوستان عزیز در باشگاه های ریورپلاته و بوکاجونیورز! در استادیوم خانگی خودمان می توانیم بازی برگشت فینال جام لیبرتادورس را میزبانی کنیم. این یک بازی فراموش نشدنی در برف با چکمه و کلاه خز خواهد بود!

بازی رفت فینال جام لیبرتادورس آمریکای جنوبی میان تیم های آرژانتینی بوکاجونیورز و ریورپلاته با تساوی 2 بر 2 سرانجام یافته بود. بازی برگشت این 2 تیم که قرار بود شنبه گذشته برگزار گردد به دلیل پرتاب سنگ به سوی اتوبوس حامل بازیکنان تیم بوکاجونیورز و زخمی شدن چند تن از آنها از سوی طرفداران تیم ریورپلاته برگزار نشد. زانتی: بابت چهره زشتی که طرفداران ریورپلاته برای فوتبال آرژانتین ساختند، متأسفم

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، آمادگی باشگاه روسی برای میزبانی فینال جام لیبرتادورس در برف با چکمه و کلاه خز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آمادگی باشگاه روسی برای میزبانی فینال جام لیبرتادورس در برف با چکمه و کلاه خز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید