قیمت روز خودروهای ایران خودرو و سایپا؛ ثبت رکوردهای جدید در بازار

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، بازار خریدو فروش خودرو رکورد جدیدی را ثبت و افزایش قیمت ها در آن به 30میلیون تومان در انواع خودرو های داخلی و مونتاژ رسیده است. این درحالیست که وزارت صنعت همچنان سکوت نموده و نظاره گر بازار است.

قیمت روز خودروهای ایران خودرو و سایپا؛ ثبت رکوردهای جدید در بازار

به گزارش تسنیم، بازار خرید و فروش خودرو نسبت به روزهای گذشته با رشد بیشتر قیمت ها روبرو شده است. به نحوی که قیمت خودرو به صورت ساعتی در حال تغییر است و هیچ مسئول و یا واحد نظارتی جوابگوی به هم ریختگی بازار خودرو نیست.

در روزهای گذشته رشد قیمت ها تا 25 میلیون تومان در انواع خودرو های داخلی رسیده بود، اما امروز قیمت ها رکورد 30 میلیون تومانی را زده است.

شک افزایش قیمت ها برای فروشندگان خودرو نیز علامت سوال بسیاری دارد که هنوز هیچ مسئولی پاسخی برای آن ندارد جالب اینجاست هیچ معاملاتی در بازار صورت نمی گیرد، اما فرایند افزایش قیمت ها همچنان ادامه دارد.

افرادی که خواهان فروش خودرو های خود بودند به تاسی از آگهی های اغوا نماینده فضای مجازی رقم های نجومی را برای خودرو های خود اعلام می نمایند این درحالی است که خریداری در بازار نیست و فقط فروشندگان با افزایش قیمت ها بازار را به هم ریخته تر از روز گذشته می نمایند.

نکته قابل توجه سکوت وزارت صنعت در جولان افزایش قیمت ها در بازار خودرو است هنوز هیچ مرجعی از وزارت صنعت دلایل افزایش قیمت خودرو را در بازار اعلام نکرده است و این موضوع عاملی شده تا دلالان و واسطه گران به اقدامات خود ادامه داده و همچنان قیمت های مختلفی را برای انواع خودرو ها اعلام می نمایند.

در بازار سمند ال ایکس با افزایش سه میلیون تومانی با قیمت 173 میلیون تومان، سمند سورن با افزایش 4 میلیون تومانی با قیمت 216 میلیون تومان، پژوه 405 با فزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 174 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 188 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 با افزایش 13 میلیون تومانی با قیمت 233 میلیون تومان، پژو 206v8 با افزایش 15 میلیون تومانی با قیمت 230 میلیون تومان، رانا با افزایش 8 میلیون تومانی با قیمت 192 میلیون تومان و هایما با افزایش 30 میلیون تومانی با قیمت 660 میلیون تومان در بازار به ثبت رسید است.

همچنین پژو 207 i دستی با افزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 275 میلیون تومان، پژو 207i اتوماتیک با افزایش 15 میلیون تومانی با قیمت 390 میلیون تومان، دنا با افزایش 13 میلیون تومانی با قیمت 260 میلیون تومان، دنا پلاس با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 289 میلیون تومان، پراید 111 با افزایش 6 میلیون تومانی با قیمت 110 میلیون تومان، پراید 131 با افزایش 4 میلیون تومانی با قیمت 95 میلیون تومان، پراید 132 با افزایش 3 میلیون تومانی با قیمت 99 میلیون تومان، تیبا 2 با افزایش 8 میلیون تومانی با قیمت 132 میلیون تومان، تیبا صندوقدار با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 118 میلیون تومان، ساینا با افزایش 81 میلیون تومانی با قیمت 133 میلیون تومان، سراتو با افزایش 35 میلیون تومانی با قیمت 700 میلیون تومان به فروش می رسد.

منبع: فرارو

به "قیمت روز خودروهای ایران خودرو و سایپا؛ ثبت رکوردهای جدید در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت روز خودروهای ایران خودرو و سایپا؛ ثبت رکوردهای جدید در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید