معرفی هتل 4 ستاره کورناوین در ژنو

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، هتل کورناوین ژنو | Hotel Cornavin Geneve

این اقامتگاه، جزو هتل های 4 ستاره سوئیس بوده و هتل کورناوین ژنو Hotel Cornavin Geneve نام دارد. تنها 12 دقیقه پیاده روی تا ساحل داشته و طراحی منحصر به فردی شامل دیوارها و آسانسوری شیشه ای دارد. این هتل، در خیابان جیمز-فازی 23 قرار گرفته و از آن، با 10 دقیقه پیاده روی به مرکز شهر ژنو خواهید رسید. در مجله خبرنگاران به معرفی هتل کورناوین ژنو می پردازیم و خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه را تا جاذبه های ژنو آنالیز می کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره کورناوین در ژنو

خدمات رفاهی هتل کورناوین ژنو

ویژگی خاص و شاخص هتل، داشتن بزرگترین آونگ دنیا با طول 30 متری می باشد. این آونگ، از طبقه نهم آویزان شده و تا طبقه همکف در لابی، ادامه پیدا نموده است. در هنگام ورود، به شما مهمانان کارت رایگان برای تمامی وسایل حمل و نقل عمومی در شهر ژنو داده می گردد. فضای پارکینگ عمومی 50 متر مربع است و احتیاج به رزرو ندارد. میز پذیرش شبانه روزی، امکان تبدیل ارز و نگهداری چمدان شما را در انبار برایتان فراهم نموده و می توانید از تمام خدمات رایگان نظافتی هتل بهره ببرید. به عنوان مثال، اتوکشی، خشکشویی و واکس کفش در هتل موجود است. برای سفرهای کاری دو اتاق دیدار، یک مرکز تجاری و امکان فکس و فتوکپی رایگان در اختیارتان قرار می گیرد. فضاهایی عاری از دود سیگار وجود داشته و سیستم گرمایشی هتل، هوای آن را در فصل های سرد سال گرم نگه می دارد. صندوق امانات نیز در میز پذیرش فراهم می باشد.

اینترنت وای فای رایگان در همه اتاق ها و فضاهای عمومی در دسترس است. در هتل کورناوین هنگام تحویل گرفتن اتاق ها و بالعکس، معطل نخواهید شد. ورود حیوانات به هتل، جدای از آزاد بودن، رایگان نیز می باشد. خدماتی برای افراد کم توان یا ناتوان مانند ویلچر در دسترس بوده و آسانسور رفت و آمد بین طبقات این ساختمان 8 طبقه را، آسان می نماید.

ورود به هتل کورناوین ژنو از ساعت 2 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به 2 زبان فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل کورناوین ژنو

امکانات تفریحی درون هتل، شامل سونا بخار و حمام آبگرم برای برطرف خستگی، سالن بدنسازی با تجهیزات کامل برای ورزش های روزانه و انبار لوازم اسکی می باشد. از تور های اسکی هتل، حسابی لذت ببرید.

رستوران های هتل

اتاق صبحانه در طبقه هشتم، نمایی پانورامیک از ژنو داشته و بوفه صبحانه را بین ساعات 06:00 تا 10:30 صبح آماده می نماید. پذیرایی در اتاق تنها در ساعات مشخصی صورت گرفته و به جز این موارد به علت موقعیت خوب هتل، در اطراف آن رستوران های متعددی را پیدا خواهید کرد.

امکانات اتاق های هتل

امکاناتی همانند تلویزیون صفحه تخت، یخچالی کوچک، تهویه مطبوع، گاوصندوق دیجیتالی، فیلم های سینمای خانگی، تلفن و دیوار های ضد صدا برای اتاق ها، در نظر گرفته شده است. طراحی اتاق ها همه، مدرن بوده و در حمام ها، سشوار، دوش یا وان و وسایل آرایشی-بهداشتی یافت می گردد. برای رزرو اتاق در هتل کورناوین ژنو سری به قسمت رزرو هتل سوئیس در سایت وبلاگ آقا ایرج بزنید. اگر با خانواده سفر می کنید، برای کودک خود می توانید تخت یا گهواره رایگان درخواست دهید. نظافت اتاق ها هم، روزانه انجام می گیرد.

انواع اتاق های هتل کورناوین ژنو

اتاق استاندارد تریپل صبحانه رایگان داشته و بیشتر اتاق ها برای افراد غیر سیگاری می باشد.

  • اتاق دبل: نمایی رو به شهر، دو تخت یک نفره کینگ و 18 متر مربع مساحت دارد.
  • اتاق تریپل: 3 تخت یک نفره در اتاق گذاشته شده است. نمایی رو به شهر و 22 متر مربع متراژ دارد.
  • اتاق سینگل: یک تخت یک نفره، نمایی رو به شهر و 12 متر مربع مساحت دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف ژنو

  • ایستگاه متروی گار دو کورناوین: تا این اقامتگاه، تنها 100 متر فاصله دارد که با 2 دقیقه پیاده روی به آن می رسید.
  • تئاتر لمان: تا هتل، 700 متر فاصله دارد و با 7 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید.
  • منطقه خرید ژنو: 900 متر فاصله داشته و با 11 دقیقه پیاده روی یا 14 دقیقه رانندگی به این مکان می رسید.
  • سالن ویکتوریا: از شما، 900 متر دورتر است. با 12 دقیقه رانندگی یا 14 دقیقه پیاده روی به این سالن خواهید رسید. مترو خط 15 نیز، 10 دقیقه ای شما را به این بنای زیبا می رساند.
  • ساعت گل: فاصله این ساعت تا شما، 900 متر فاصله داشته و پیاده 15 دقیقه ای، به این مکان می رسید. با تاکسی 8 دقیقه راه خواهید داشت.
  • حمام آفتاب پکو: این مرکز تفریحی به شما بسیار نزدیک بوده و تنها، 1 کیلومتر دورتر است. بنابراین، با 14 دقیقه پیاده روی به این مرکز تفریحی خواهید رسید.
  • کلیسای جامع سنت پیر: فاصله آن تا شما، 1 کیلومتر می باشد. با 12 دقیقه رانندگی یا 16 دقیقه پیاده روی به این کلیسا خواهید رسید. متروی خط 14 یا 18 نیز، 13 دقیقه ای شما را به نزدیکی مقصد می رساند.
  • سالن شهر ژنو: 1.1 کیلومتر است که 13 دقیقه رانندگی تا این محل دارید. با 18 دقیقه پیاده روی نیز می توانید به آن برسید. اتوبوس خط 3 یا 5 هم، شما را 10 دقیقه ای به این مکان می رساند.
  • موزه پاتک فیلیپ: با 13 دقیقه رانندگی یا 20 دقیقه پیاده روی به این محل می رسید. چرا که فاصله اش تا هتل، 1.1 کیلومتر می باشد.
  • استان ملی ژنو: 1.5 کیلومتر بوده و با 30 دقیقه پیاده روی به آن خواهید رسید. با 15 دقیقه رانندگی نیز به این ساختمان می رسید.
  • پلازو: 1.9 کیلومتر فاصله دارد. با 15 دقیقه رانندگی یا 35 دقیقه پیاده روی به آن می رسید.
  • ایستگاه قطار آنماس: تا محل شما، 7.4 کیلومتر فاصله دارد. 37 دقیقه رانندگی تا این ایستگاه دارید.
  • مرکز حمام های آبگرم دیوون: 16.6 کیلومتر است که با 35 دقیقه رانندگی به آن می رسید.
  • فرودگاه بین المللی ژنو: 3.6 کیلومتر دورتر بوده و با ترانسفر فرودگاهی، 21 دقیقه در راه خواهید بود. با قطار در مدت 10 دقیقه به نزدیکی هتل می رسید.
  • فرودگاه چمبری: فاصله آن تا هتل، 66.7 کیلومتر است که با تاکسی، یک ساعت و 13 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل کورناوین ژنو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سوئیس، ژنو 1201، سنت-گروه / د گروته، گار دو کورناوین

Gare de Cornavin, Saint-Gervais / des Grottes, 1201 Geneva, Switzerland

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 4 ستاره کورناوین در ژنو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره کورناوین در ژنو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید