نامه پولدار خارج نشین به پرسپولیس ، عضو هیات مدیره سرخ ها تایید کرد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به خرید این باشگاه به وسیله فرد متمول در خارج از ایران واکنش نشان داد.

نامه پولدار خارج نشین به پرسپولیس ، عضو هیات مدیره سرخ ها تایید کرد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج آنلاین، حسین شهریاری در خصوص جابجایی باشگاه پرسپولیس گفت: بر اساس نظر سرمربی در این زمینه هر اقدامی را انجام می دهیم، البته اگر احتیاجی داشته باشد و شرایط مالی اجازه دهد اما فهرست گل محمدی را ندیدم و خبری هم از آن ندارم.

وی ادامه داد: من عضو غیرموظف هیات مدیره هستم و آنجا حضور ندارم بنابراین اگر فهرستی داده شده باشد من آن را ندیده ام.

شهریاری بعلاوه در واکنش به اینکه فردی به نام الکس ادعا نموده می خواهد باشگاه پرسپولیس را بخرد و قرار است با درویش جلسه داشته باشد، اعلام کرد: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می کنیم. ابتدا پول باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد خرج گردد. اینکه خارج از ضوابط پول بدهد قبول نمی کنیم.

وی در این زمینه ادامه داد: آقای الکس پارسال هم نامه ای داده بود و من رونوشت نامه را دیدم. گفتند می خواهم پرسپولیس را بخرم اما اتفاقی نیفتاد. الان هم خبر ندارم با درویش مذاکره نموده است. اگر بحثی باشد و به تأیید هیئت مدیره احتیاج باشد. آن زمان آگاه می شوم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که همزمان مدیریت صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان را بر عهده دارد در خصوص صحبت های مطرح مبنی بر یاری 150 میلیاردی صندوق به پرسپولیس گفت: اصلا درست نبود، هم وزارت ورزش و هم صندوق این موضوع را تکذیب نموده و شکایت هم داشته ایم. گردش مالی صندوق در 5 ماه می گردد 150 میلیارد تومان.

وی ادامه داد: 6-5 سال پیش یاری هایی در حدود یکی دو میلیارد به پرسپولیس و استقلال یاری شده بود اما از زمانی که من آمدم اصلا رخ نداده است.

شهریاری توضیح داد: فلسفه وجود این صندوق صرفا حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است بنابراین برنامه ای برای یاری به پرسپولیس و استقلال نداریم.

منبع: همشهری آنلاین

به "نامه پولدار خارج نشین به پرسپولیس ، عضو هیات مدیره سرخ ها تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه پولدار خارج نشین به پرسپولیس ، عضو هیات مدیره سرخ ها تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید