نخستین تصاویر از فصل دوم سریال Squid Game با نام بازی ماهی مرکب: مبارزه

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، نتفلیکس با انتشار تیزر فصل دوم سریال Squid Game ضمن اعلام بازگشت این عنوان بسیار پرطرفدار و محبوب از تیم بازیگران نیز رونمایی کرد.

نخستین تصاویر از فصل دوم سریال Squid Game با نام بازی ماهی مرکب: مبارزه

به گزارش ویجیاتو، بدین ترتیب می دانیم لی جونگ-جه، لی بیونگ هون، وی ها-جون و گونگ یو از فصل اول این سریال برای نقش آفرینی دوباره در فصل دوم باز خواهند گشت و ایم شی وان، کانگ ها-نول، پارک سونگ هون و یانگ دونگ گون از جمله هنرمندان تازه واردی هستند که به تیم بازیگری نوترین فصل سریال بازی مرکب ملحق شده اند.

جالب است بدانید مدتی قبل، وانگ دونگ هیوک؛ خالق و کارگردان این سریال اظهار داشت مخاطبان قرار است حال و هوای متفاوت تری از سریال را در فصل دوم تجربه نمایند. بعلاوه بیانیه کوتاه او در رابطه با فصل نو نوید بازی های نوی را می داد.

سریال Squid Game ماهی مرکب حول گروهی متشکل از 456 نفر است که دعوت عجیبی مبنی بر حضور یافتن در یک جزیره دورافتاده و رقابت بر سر بازی هایی بچگانه به امید برنده شدن 456 میلیارد وون را می پذیرند. در ادامه، اما آن ها متوجه می شوند باختن در این بازی ها با ریسک مرگ همراه است. این عنوان که برای اولین در سال 2021 میلادی به نمایش عایدی توجه بسیاری از تماشاگران و منتقدان را به سوی خود جلب و رکورد های بسیاری را در تاریخ نتفلیکس جابه جا کرد.

در حال حاضر تاریخ انتشار دقیق و مشخصی از سوی نتفلیکس برای فصل دوم سریال Squid Game اعلام نشده است.

منبع: فرارو

به "نخستین تصاویر از فصل دوم سریال Squid Game با نام بازی ماهی مرکب: مبارزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر از فصل دوم سریال Squid Game با نام بازی ماهی مرکب: مبارزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید