نیل دراکمن ایده هیجان انگیزی برای ساخت لست آو آس پارت 3 دارد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، نیل دراکمن، رئیس استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) و خالق سری آخرین ما (The Last of Us)، در خاتمه مستند تازه پخش شده Grounded II: Making The Last of Us Part II بیان کرده که ایده ای برای ساخت سومین بازی این سری دارد که به میزان نسخه اول و دوم هیجان انگیز است.

نیل دراکمن ایده هیجان انگیزی برای ساخت لست آو آس پارت 3 دارد

گفتنی است که چهار سال از انتشار لست آو آس 2 می گرد و با انتشار نسخه های بازسازی شده قسمت و اول دوم مجموعه، طرفداران حالا منتظر بدست آوردن اطلاعات جدیدی از نسخه سوم سری هستند. نیل دراکمن به عنوان مغر متفکر پشت این سری در گذشته اعلام کرده بود که نسخه دوم پایان مناسبی داشته و در صورتی که داستان جذابی برای نسخه سوم در دسترس نباشد، این قسمت ممکن است که هرگز ساخته نشود و در واقع فشاری از این نظر روی آن ها وجود ندارد. حال در مستند ساخت لست آو آس 2 صحبت هایی مبنی بر پیدا شدن داستان مناسب کرده که خبر از ساخت سومین نسخه می دهند. در ادامه صحبت های دراکمن در این باره آمده است:

او در ادامه اضافه نمود:

با توجه به صحبت های دراکمن، ساخت لست آو آس 3 ظاهرا هنوز در مراحل ایده پردازی است و به نظر می رسد که مانند دو نسخه قبل، باید در اواخر نسل جاری صنعت بازی منتظر عرضه آن باشیم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "نیل دراکمن ایده هیجان انگیزی برای ساخت لست آو آس پارت 3 دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیل دراکمن ایده هیجان انگیزی برای ساخت لست آو آس پارت 3 دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید