همه چیز درباره شامپوهای نرم کننده و خواص فوق العاده آن ها

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، موی سر یکی از نقاط حساس بدن است که تأثیر بسیار زیادی هم روی زیبایی یک فرد دارد؛ از همین رو مراقبت از آن ضرورت بسیار زیادی دارد. یکی از روش های محافظت بهتر از موها، استفاده از شامپوی نرم نماینده در حمام است که موها را به مراتب نرم تر و زیباتر می نمایند. در این مطلب با آنالیز و کاربرد انواع شامپوهای نرم نماینده مو، شما را در انتخاب محصولی مرغوب و مناسب راهنمایی می کنیم.

همه چیز درباره شامپوهای نرم کننده و خواص فوق العاده آن ها

مراقبت روزانه از ریشه و ساقه ی مو باعث افزایش زیبایی، درخشندگی و ابریشمی شدنشان می گردد که این امر به خصوص در میان بانوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مراقبت از موها علاوه بر اینکه سلامت آن ها را تضمین می نماید بلکه می تواند سبب افزایش اعتماد به نفس در افراد گردد. شاید با خودتان فکر کنید مراقبت از موها هزینه زیادی دارد یا زمان زیادی می خواهد ولی واقعیت امر این است که شما می توانید با استفاده از یک شامپوی نرم نماینده با کیفیت موهایتان را تا مدت ها نرم، زیبا و درخشان نگه دارید.

همان طور که می دانید در حال حاضر با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت مد و آرایش، با محصولات بسیار متنوعی در زمینه مراقبت از ساقه مو روبرو هستیم؛ همچون انواع اسپری های مو، سرم مو، ماسک مو و دیگر موارد. شامپوی نرم نماینده یکی دیگر از این محصولات برای حفاظت از ساقه موهاست و رجحان آن نسبت به دیگر محصولات این است که موها بعد از استفاده از آن ها تا مدت ها نرم و درخشان تر باقی می مانند و علاوه بر این، بسیار ارزان هم هستند. این یعنی با پرداخت کمترین هزینه در هر دوره می توانید موهایی درخشان، لطیف، خوشبو و زیبا داشته باشید.

در این مطلب می خوانید:

شامپوی نرم نماینده چیست؟

مزایای استفاده از شامپوی نرم نماینده

تفاوت شامپوی نرم نماینده و ماسک مو

شناخت نوع مو

معرفی 7 شامپوی نرم نماینده محبوب

طرز استفاده

شامپوی نرم نماینده چیست؟

شامپوهای نرم نماینده همان طور که از نامشان پیداست نقش بازسازی و نرم کردن موها را دارند. این شامپوها معمولا حاوی ترکیباتی مثل سیلیکون و روغن هستند که به نرم شدن ساقه موها و بعلاوه صاف و یکنواخت شدن کوتیکول مو یاری می نمایند. در اینجا به آنالیز هر یک از این مواد تشکیل دهنده می پردازیم:

1. سیلیکون

سیلیکون ها یک پوشش نازک و ضدآب در اطراف کوتیکول موهای شما ایجاد می نمایند. این پوشش سیلیکونی موهای شما را هیدراته نگه می دارد و بعلاوه از ایجاد موخوره جلوگیری می نماید. علاوه بر این ها، سیلیکون ها از موها در برابر آسیب ناشی از ابزارهای حالت دهنده حرارتی مانند سشوار و اتوهای داغ محافظت می نمایند؛ شامپوها و نرم نماینده های ضدموخوره معمولاً حاوی سیلیکون هستند.

2. روغن

تاثیرات روغن ها روی مو امروزه بر کسی پوشیده نیست. روغن هایی همچون آرگان، نارگیل، زیتون و بادام. قرن هاست که مردم از روغن ها برای اهداف مختلف دارویی و آرایشی استفاده می نمایند. اما اکنون یافتن شان اصلا کار سختی نیست چون می توانید آن ها را در بسیاری از شامپوها، سرم ها و سایر محصولات مراقبت از مو پیدا کنید. وجود روغن در شامپوهای نرم نماینده علاوه بر خاصیت درخشندگی، به تقویت و رشد موها نیز یاری شایانی می نماید. این یعنی استفاده از شامپوهای نرم نماینده باعث ریزش مو نشده و اتفاقا برعکس، تأثیر مثبتی روی روند رشد و بهبود کیفیت آن ها ایفا می نمایند.

4. سورفکتانت های چهارتایی(کوات)

سورفکتانت های چهارتایی موادی هستند که موها را بسیار خوش حالت و براق می نمایند. استفاده از این ماده در کنار مواد دیگر در شامپوهای نرم نماینده سبب ابریشمی شدن موها می گردد.

5. پلیمرهای کاتیونی

از جمله خواصی که پلیمر های کاتیونی روی موها دارند عبارت اند از:

  • ترمیم موهای آسیب دیده
  • افزایش حالت کشسانی و حالت پذیری موها
  • تشکیل یک غشاء نازک و چسبنده روی موها
  • سهولت در شانه کردن مو در دو حالت خیس و خشک
  • رطوبت رسانی به ریشه مو
  • تامین رطوبت مورد احتیاج به ساقه مو

شما می توانید این محصول جادویی را برای هر نوع و هر جنس از مویی که دارید بهره ببرید. شامپوی نرم نماینده موها را زیباتر، صاف تر و خوش حالت تر نشان می دهد و علاوه بر این ها از وز شدن و گره خوردگی موهای بلند هم تا حد زیادی جلوگیری می نماید. یکی از ویژگی های خوب و عالی نرم نماینده ها این است که با استفاده از آن ها انگار با یک تیر چند نشان زده اید، زیرا این شامپوها علاوه بر اینکه موها را درخشان، نرم و ابریشمی می نمایند خواص بسیار زیاد دیگری هم دارند که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم.

مزایای استفاده از شامپوی نرم نماینده

هنگامی شستن موها در حمام، شوینده ها مثل شامپو، چربی، آلودگی و سلول های مرده را از بین می برند و از همین رو بعد از حمام، موها در معرض انواع آسیب های محیطی مثل اشعه خورشید و آلودگی قرار می گیرند و آسیب پذیرتر می شوند. در نتیجه باید از یک ماده دیگر هم بهره ببرید تا موها در برابر این آسیب ها مقاوم تر شوند. شامپوهای نرم نماینده هم دقیقا آن چیزی هستند که احتیاج دارید؛ این محصولات با توجه به مواد تشکیل دهنده ی خاص خود کوتیکول های مو را تقویت نموده و سبب می شوند موها سالم تر باشند و کمتر آسیب ببینند. خاصیت نرم نمایندگی موها به وسیله شامپوهای نرم نماینده تنها یکی از فواید آن هاست. این شامپوها علاوه بر مواردی که پیش تر گفته شد خواص دیگری هم دارند که به صورت خلاصه در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • جلوگیری از موخوره
  • محرک رشد مو
  • خنثی نماینده الکتریسیته ساکن مو
  • حفظ رطوبت مو
  • حالت پذیری بهتر مو
  • باز کردن گره و جلوگیری از گره خوردن موها
  • از بین بردن خاصیت قلیایی مو
  • محافظت از موها در برابر اشعه های مضر خورشید
  • خاصیت ترمیم و بازسازی مو

شامپوهای نرم نماینده معمولا با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارند روی موها همچون یک عایق عمل نموده و از آن ها به خوبی در برابر اشعه های فرابنفش و مضر خورشید محافظت می نمایند. این محصولات تاثیر مثبت دیگری هم دارند و آن این است که شانه زدن را برایتان به یک کار بسیار لذت بخش تبدیل می نمایند و باعث می شوند موهایتان بسیار کم گره و در مواقعی بدون هیچ گره ای بماند و همین طور با آبرسانی و حفظ رطوبت موها، به ترمیم ساقه مو و تقویت کوتیکول ها یاری می نمایند.

تفاوت شامپوی نرم نماینده و ماسک مو

تا این قسمت از مطلب به شناخت خوبی در رابطه با شامپوهای نرم نماینده و خواص آن ها رسیده ایم. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که معمولا بسیاری از افراد تفاوت میان نرم نماینده های مو و ماسک مو را نمی دانند و گاهی از اوقات آن ها را با یک دیگر اشتباه می گیرند چون در بعضی از مواقع ماسک های مو هم خاصیت نرم نمایندگی دارند. درست است که هر دو از این محصولات تقریبا کارایی مشابهی دارند، اما تفاوت هایی دارند که بهتر است قبل از خرید حتما از آن ها اطلاع داشته باشید.

اولین تفاوت شاخص این دو محصول در غلظت آن هاست؛ ماسک های مو حالت غلیظ تری داشته در حالی که شامپوهای نرم نماینده رقیق تر هستند. علاوه بر این، نکته مهم دیگری که باید توجه داشته باشید این است که ماسک های مو، موها را به طور عمیق تری رطوبت رسانی می نمایند و در نتیجه تا مدت بیشتری موها نرم می مانند. ماسک های مو معمولا از لحاظ قیمتی گران تر از نرم نماینده ها هستند و بیشتر برای افرادی که موهای آسیب دیده و وز دارند پیشنهاد می گردد. توجه داشته باشید نرم نماینده هایی که در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی برای شست وشوی موهای شما استفاده می گردد به مراتب غلیظ تر از شامپوهای نرم نماینده ای هستند که در داروخانه ها به فروش می رسند، اما باز هم ماسک های مو غلظت به مراتب بیشتری دارند.

شناخت نوع مو

با توجه به تفاوت های قیمتی و تنوع بسیار زیاد شامپوهای نرم نماینده، پیش از آنکه اقدام به خرید کنید حتما موهای خود را خوب بشناسید تا برترین نتیجه را کسب کنید. به طور کلی اگر قصد دارید یک شامپوی نرم نماینده تهیه کنید خوب به موهای خود توجه کنید. اگر موهایتان لخت یا تقریبا صاف است و مشکل خاصی ندارد می توانید از نرم نماینده های معمولی و با کیفیت بهره ببرید.

اگر موهای مجعدی دارید و یا موهایتان زود گره می خورند بهتر است در پی نرم نماینده هایی باشید که سطح نرم نمایندگی بالاتری دارند و در آخر اگر موهایتان احتیاج به بازسازی دارند یا اگر بر اثر رنگ کردن زیاد و دکلره به شدت آسیب دیده اند پیشنهاد می کنیم علاوه بر استفاده از یک نرم نماینده قوی، حتما بعد از حمام از اسپری نرم نماینده مو بهره ببرید که پیش تر در رابطه با آن ها یک مطلب مفصل کار نموده ایم.

معرفی 7 شامپوی نرم نماینده محبوب

برای برطرف خشکی و گره خوردگی موها استفاده از نرم نماینده ها بلافاصله بعد از شامپو می تواند تا حد بسیار زیادی تاثیرگذار باشد و با تغذیه ساقه مو آن ها را نرم، ابریشمی و براق کند. از آنجایی که ممکن است انتخاب محصول مناسب برای اولین بار برایتان سخت باشد، در اینجا به معرفی 7 شامپوی نرم نماینده محبوب می پردازیم تا در نهایت برترین انتخاب را داشته باشید. برای دفعات بعدی دیگر دستتان می آید که چه شامپوی نرم نماینده ای برای خود بخرید تا برترین نتیجه را دریافت کنید.

1. شامپو نرم نماینده مو شون مدل keratin And Ginseng Extract حجم 400 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

اولین محصولی که بسیار محبوب است و قصد معرفی آن را داریم شامپوی نرم نماینده مو شون مدل Keratin And Ginseng Extract در حجم 400 میلی لیتر است. این محصول با بهره گیری از عصاره هیدرولیز شده جینسینگ و کراتین، یک ترکیب بسیار قدرتمند و قوی برای نرم کردن موهای خشک، مجعد و آسیب دیده است.

باید گفت نرم نمایندگی قوی تنها یکی از نقاط مثبت این محصول است. تاثیرات قوی و مثبت دیگر این شامپو عبارت اند از صاف نمایندگی قوی، هیدراته کردن موهای دهیدراته و خشک، براق کردن موها، بازسازی موهای رنگ شده، جلوگیری از شکستگی موها، جلوگیری از موخوره و بسیاری موارد دیگر. البته ناگفته نماند که این شامپو رایحه بسیار خوش و دلپذیری دارد که پس از حمام تا مدت ها تأثیر بوی خوشی که دارد روی موهایتان می ماند. اگر موهایتان به شدت آسیب دیده اند، زود گره میخورند یا خشک هستند، شامپوی نرم نماینده شون مدل کراتین و جیسینگ می تواند برترین گزینه باشد، چراکه تمام مواد مغذی جهت تغذیه موی شما را در خود دارد.

2. شامپو نرم نماینده مو لروکس مدل Aloevera حجم 300 میلی لیتر به همراه اسپری مو مدل نرم نماینده و ضد وز حجم 300 میلی لیتر

دومین محصولی که قصد معرفی آن را داریم شامپوی نرم نماینده لوراکس مدل Aloevera در حجم 300 میلی لیتر است. اگر موهای بسیار ضعیف، آسیب دیده و شنماینده دارید این محصول بدون شک مناسب شماست. کراتین موجود در این شامپو موهای شما را به برترین شکل بازسازی و ترمیم نموده و به مرور قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری موهایتان را بر می گرداند. همان طور که می دانید موها با رنگ شدن مداوم و دکلره شدن کراتین خود را به مرور از دست می دهند اما این محصول با داشتن این ماده، کراتین از دست رفته موهایتان را برمی گرداند.

در فرمولاسیون این محصول از آلوئه ورا هم استفاده شده است که موجب نرم شدن زیاد موها می گردد. علاوه بر موارد ذکر شده، محصول یاد خواص بسیار خوب دیگری مثل خواص تقویت نمایندگی، ضدریزش و بازسازی موها را هم دارد . از همین رو پیشنهاد می کنیم اگر موهای شنماینده، ضعیف و یا آسیب دیده دارید، این محصول را برای دریافت نتیجه ای بهتر بخرید.

3. شامپو نرم نماینده مو آمالفی مدل پروتین حجم 750 میلی لیتر

شامپوی نرم نماینده مو آمالفی مدل پروتئین یکی دیگر از شامپوهای نرم نماینده خوب و پر هوادار موجود در بازار بوده که ساخت کشور اسپانیا است. عصاره موجود در این شامپو، پروتئین گلپر گل لاله وحشی لهستانی بوده و رایحه ای بسیار دلنشین و خوب دارد. شما می توانید با خرید این محصول با یک تیر چند نشان بزنید، زیرا شامپوی نرم نماینده آمالفی دارای عملکرد چندگانه بوده و می تواند به جای شامپو، ماسک مو، نرم نماینده و کرم مو استفاده گردد .

علاوه بر موارد ذکر شده یکی دیگر از خواص خوب این محصول این است که با تقریبا همه انواع مو مثل موهای معمولی، وز دار و مجعد، آسیب دیده، خشک و شنماینده سازگار بوده و موها را به خوبی بازسازی و نرم می نماید. ویتامین های موجود در این شامپو شامل ویتامین A، ویتامین B5 و ویتامین D است و از جمله ویژگی های آن ها داشتن خواص ضد وز شدن مو، محافظت نمایندگی بالا و مغذی بودن آن هاست. این شامپو ترکیبات روغنی و چربی ندارد و از همین رو موها چرب، سنگین و فرسوده نمی شوند.

4. نرم نماینده موهای آسیب دیده داو مدل Intensive Repair حجم 200 میلی لیتر

شامپوی نرم نماینده موهای آسیب دیده داو مدل Intensive Repair در حجم 200 میلی لیتر یکی دیگر از شامپوهای نرم نماینده موجود در بازار بوده که از محبوبیت بالایی برخوردار است. این محصول ساخت کشور ترکیه بوده و بسیار ارزان است. شامپوی یاد شده مناسب و سازگار با موهای آسیب دیده است و از جمله خواص خوب آن بازسازی موهای آسیب دیده، ترمیم نماینده و نرم نمایندگی بالای موهای خشک و شنماینده است.

این شامپو با فرمولاسیون خاصی که دارد سبب رطوبت رسانی مناسب و عمیق ساقه موها شده و آن ها را هیدراته و لطیف می نماید. خشکی و کم آبی موها به مرور سبب ایجاد موخوره و شنمایندگی موها می گردد و اگر به موهای خود توجه نکنید ممکن است موخوره زیاد سبب کوتاهی بخش زیادی از موهایتان گردد. از همین رو استفاده از نرم نماینده ها به خصوص نرم نماینده داو می تواند از این اتفاق جلوگیری کند.

5. شامپو نرم نماینده مو اکتیو مدل damaged حجم 400 میلی لیتر

شامپو نرم نماینده مو اکتیو مدل damaged حجم 400 میلی لیتر یکی از ارزان ترین و برترین شامپوهای نرم نماینده بازار است که به خصوص برای موهای آسیب دیده و رنگ شده فراوری شده و کیفیت بسیار خوبی هم دارد. این محصول علاوه بر کیفیت بالا توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را هم به خود جلب کند. در نتیجه به یک نرم نماینده پیشنهادی در فهرست ما تبدیل شده است.

این محصول حاوی عصاره مروارید و شکوفه بهار نارنج است که باعث ایجاد درخشندگی، شادابی، نرمی و لطافت موی سر شما می گردد و بعلاوه میزان رطوبت ساقه مو را هم تنظیم می نماید. افراد با موی آسیب دیده، رنگ شده، شنماینده و نازک می توانند بدون اینکه مسئله ای برای مویشان پیش بیاید از این محصول استفاده نمایند و فرقی هم نمی نماید آقا باشند یا خانم. از جمله خواص این نرم نماینده می توان به آبرسانی، براق نمایندگی، تثبیت نمایندگی و حالت دهندگی موی سر اشاره نمود.

6. شامپو نرم نماینده مو واتیکا مدل Olive and Henna حجم 400 میلی لیتر به همراه شامپو مغذی واتیکا مدل Olive حجم 200 میلی لیتر

شامپو نرم نماینده مو واتیکا مدل Olive and Henna حجم 400 میلی لیتر یکی از ارزان ترین مدل های این فهرست است که به خاطر عرضه شامپو مغذی واتیکا مدل Olive به همراه آن، ارزش خرید بسیار بالایی پیدا نموده است. این پک که امتیاز بسیار خوبی را از کاربران دریافت نموده موهای شما را بسیار خوش حالت و درخشان می نماید، چراکه در آن از عصاره بادام و زیتون استفاده شده است. بعلاوه وجود اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان ها هم باعث می گردد موهای شما بسیار نرم و حالت پذیر شوند.

بعلاوه در این محصول از عصاره حنا هم استفاده شده که باعث استحکام بیشتر موی سر شما می گردد. این محصول موها را تقویت نموده و از آسیب دیدگی آن ها جلوگیری می نماید. این نرم نماینده مخصوص موهای معمولی است بنابراین هنگام خرید حتما این موضوع را مد نظر داشته باشید.

در رابطه با شامپوی مغذی که به همراه این محصول عرضه می گردد باید بگوییم که حاوی عصاره حنا، زیتون و بادام است که یاری می نماید موهای شما علاوه بر حالت پذیری بسیار درخشان و مستحکم شده و بوی بسیار خوبی هم داشته باشند. بعلاوه به لطف وجود آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب مفید موجود در زیتون، این شامپو برای تقویت فولیکول های مو هم بسیار مفید است و رشد مجدد موهای شما را تضمین می نماید.

7. شامپو نرم نماینده مو اوه سری Vitamix وزن 750 گرم مجموعه 2 عددی

شامپو نرم نماینده مو اوه سری Vitamix وزن 750 گرم مجموعه 2 عددی هم بسته ای شگفت انگیز به شمار میرود که هم قیمت مناسبی دارد و هم در واقع با خرید آن، تا مدت ها احتیاجتان به خرید یک شامپوی نرم نماینده از بین می رود. این محصول مناسب موهای معمولی است و هم خانم ها و هم آقایان می توانند بدون مشکل از آن استفاده نمایند. این محصول برای مصارف روزانه گزینه بسیار ایدئالی محسوب می گردد و هیچ آسیبی هم به موهای شما وارد نمی نماید. البته توجه داشته باشید موهای شما کاملاً معمولی باشند در غیر این صورت ممکن است نتیجه ای که مد نظرتان هست را مشاهده نکنید.

طرز استفاده

استفاده از شامپوی نرم نماینده اگرچه مثل استفاده از شامپوی معمولی نیست اما کار سختی هم به حساب نمی آید. به صورت کلی نرم نماینده ها به خاطر خاصیتی که دارند نباید به ریشه ی مو برخورد نمایند. در نتیجه سعی کنید وقتی از نرم نماینده استفاده می کنید آن را به ساقه موی خود بزنید و تا جایی که امکان دارد مراقب باشید با ریشه موهایتان برخورد نکند چون اگر این اتفاق رخ دهد، موی شما زودتر از انتظار چرب می گردد.

اگر هم می خواهید نرم نماینده بهتر روی سطح سر شما پخش گردد، باید از انگشتان دست خود به عنوان شانه بهره ببرید، اما توجه داشته باشید خیلی روی سطح سر خود فشار وارد نکنید تا موجب سستی ریشه موها نگردد. بعد از 2 الی 3 دقیقه مالش روی سطح سر، نوبت به آبکشی می رسد. توجه داشته باشید آب نباید خیلی داغ باشد چون آب داغ باعث خشک شدن و آسیب دیدگی موها می گردد. از آن جایی که نرم نماینده ها طبق تحقیقات باعث ریزش مو نمی شوند، بنابراین حتی اگر مرتبا هم از آن ها بهره ببرید نباید جای نگرانی باشد. از طرفی یک نرم نماینده خوب حتی باعث آبرسانی و تأمین مواد مغذی مورد احتیاج مو هم می گردد و لطافت را به موهای شما بر می گرداند.

توجه داشته باشید نرم نماینده باید بعد از شامپو زدن استفاده گردد نه به عنوان شامپوی اصلی که آلودگی را از روی سر از بین ببرد. در واقع شامپوها برای ریشه و پوست سر هستند و نرم نماینده ها برای ساقه مو، در نتیجه نباید آن ها را به جای هم استفاده کرد. توجه داشته باشید موهای شما نباید خیلی خیس باشد چون در این صورت نرم نماینده از روی آن لیز می خورد. بنابراین سعی کند آب اضافه موهای خود را بگیرید.

علاوه بر این ها، میزان نرم نماینده ای که مصرف می کنید هم بسیار اهمیت دارد. البته این کار باید با توجه به میزان موهای سر شما صورت بگیرد. اگر نرم نماینده شما حرفه ای و آرایشگاهی باشد، به میزان قطر یک سکه هم برای موهای معمولی کافی است، اما اگر این نرم نماینده داروخانه ای باشد، باید میزان بیشتری را بهره ببرید چون نرم نماینده های داروخانه ای معمولا رقیق شده هستند. به صورت کلی اگر موهای شما خیلی بلند باشد شاید مجبور شوید به میزان یک کف دست پر، نرم نماینده داروخانه ای بهره ببرید چون نرم نماینده باید به تمام قسمت ساقه های مو برسد. البته با چند بار استفاده دستتان می آید که چقدر برای موی خود احتیاج به نرم نماینده دارید.

این مطلب فقط جنبه آموزش و اطلاع رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه های این مطلب حتما با یک متخصص مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر بیانیه برطرف مسؤولیت وبلاگ آقا ایرج مگ را بخوانید.

منبع: Healthline

سوالات رایج درباره شامپوی نرم نماینده

شامپوی نرم نماینده را باید بعد از شست وشوی سر استفاده کرد یا قبل از آن؟

بعد از اینکه موی خود را با شامپوی معمولی شستید، باید از شامپوی نرم نماینده بهره ببرید.

آیا تماس شامپوی نرم نماینده با ریشه مو ضرر دارد؟

پیشنهاد می گردد از برخورد شامپوی نرم نماینده با ریشه مو جلوگیری کنید، چراکه این کار باعث می گردد موی شما زودتر چرب گردد و آلودگی ها را به خود جذب کند.

آیا استفاده از شامپوی نرم نماینده باعث ریزش مو می گردد؟

طبق تحقیقات انجام شده، خیر. شامپوی نرم نماینده هیچ ارتباطی با ریزش مو ندارد و حتی اگر روزانه هم استفاده گردد، خطری نخواهد داشت.

آیا می توان هر نوع شامپوی نرم نماینده ای را برای موی سر استفاده کرد؟

خیر. باید ابتدا موی سر خود و شرایط آن را بشناسید و سپس متناسب با آن، به خرید یک شامپوی نرم نماینده خوب و باکیفیت اقدام کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "همه چیز درباره شامپوهای نرم کننده و خواص فوق العاده آن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره شامپوهای نرم کننده و خواص فوق العاده آن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید