هیچ یک از مطالبات و خواسته های مردم نباید بی پاسخ بماند

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت سامد بوشهر گفت: همه مسئولان وظیفه دارند که به خواسته ها و مطالبات مردم پاسخ گفته و برای برطرف مسائل کوشش نمایند.

هیچ یک از مطالبات و خواسته های مردم نباید بی پاسخ بماند

وی با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی برای رسیدگی به خواسته های مردم، بیان نمود: هیچ درخواستی نباید بدون پاسخ باشد و بایستی به همه مطالبات مردم پاسخ گفته گردد.

استاندار بوشهر به نقش مهم سامد در نظارت بر عملکرد مسئولان دانست و گفت: سامد، چشم بینای نظارت بر عملکرد و فعالیت های دستگاه های اجرایی در رسیدگی به مطالبات مردم است.

گراوند با بیان اینکه سامانه سامد باعث کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات و تسریع در رسیدگی به درخواست ها می گردد توضیح داد: باید به مردم این اعتماد داده گردد که به وسیله این سامانه می توانند مسائل خود را مطرح، پیگیری و حل نمایند.

وی با تاکید بر توجه به مطالبات و پیگیری درخواست های مردم اضافه نمود: درخواست های به حق مردم به وسیله سامانه 111 سامد باید با تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی مورد رسیدگی و پاسخگویی قرار بگیرد و هیچ درخواستی نباید بدون پاسخ باشد.

استاندار بوشهر هدف سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) را پیگیری مطالبات مردم دانست و توضیح داد: توجه و پیگیری درخواست ها، شکایت ها، پیشنهادها و انتقادهای هم استانی ها به وسیله تلفن 111 از اهداف مهم راه اندازی سامد است.

گراوند با اشاره به این که سامانه سامد به منظور پاسخگویی سریع تر به مسائل مردم راه اندازی شده است اضافه نمود: همه مسئولان خدمتگزار مردم هستند و بایدجوابگوی مطالبات مردم در ابعاد گوناگون باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هیچ یک از مطالبات و خواسته های مردم نباید بی پاسخ بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ یک از مطالبات و خواسته های مردم نباید بی پاسخ بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید