پنجمین محموله تجهیزات پزشکی اتاق ایلام به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام از اهدای پنجمین محموله این اتاق شامل دو هزار قلم تجهیزات پزشکی و درمانی برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

پنجمین محموله تجهیزات پزشکی اتاق ایلام به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد

شعبان فروتن در آیین واگذاری این تجهیزات پزشکی که با حضور معاون غذا دارو دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام برگزار شد، گفت: این تعداد لوازم شامل ست لباس حفاظتی و ماسک n95 مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا است.

رئیس اتاق ایلام گفت: پیش از این نیز چهار محموله 40 هزار قلمی تجهیزات پزشکی شامل دستگاه دیالیز، دستگاه پالس اکسی مترثابت ، پالس اکسی متر انگشتی، ماسک ، شیلد، ست لباس حفاظتی ،تب سنج، عینک محافظ ، دستکش جراحی، دستگاه تنفس مصنوعی و دستگاه نوار قلب و محلول ضد عفونی کننده به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد.

فروتن اضافه کرد: در مجموع تا به امروز بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار با همکاری اتاق بازرگانی ایلام و کمپین نفس برای خرید این وسایل و تجهیزات پزشکی سرمایه گذاری شده است.

وی تاکید کرد: توزیع این تجهیزات پزشکی و درمانی در راستای مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی ایلام بوده و همچنان تداوم خواهد داشت.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این آیین ضمن تقدیر از تلاش های اتاق بازرگانی برای تامین تجهیزات پزشکی گفت: این تجهیزات پزشکی در بین بیمارستان های استان برای مقابله با ویروس کرونا توزیع می شود.

مهتاب شاهماری از مردم خواست رعایت نکات بهداشتی را به منظور مقابله با ویروس کرونا در اولویت کاری خود قرار دهند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "پنجمین محموله تجهیزات پزشکی اتاق ایلام به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین محموله تجهیزات پزشکی اتاق ایلام به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید