پیگیری تکالیف قانون هوای پاک برای دستگاه های استان اردبیل

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: تکالیف مندرج در قانون هوای پاک برای دستگاه های استانی به جد پیگیری می گردد.

پیگیری تکالیف قانون هوای پاک برای دستگاه های استان اردبیل

حسن قاسم پور از دستگاه های مسئول خواست که در قبال مواد مسئولیت آور قانون هوای پاک جدیت و پیگیری لازم را داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان که به ریاست معاون امور عمرانی استانداری تشکیل شد، گفت: مطابق ماده 6 قانون هوای پاک، پلیس راهور فراجای استان با خودرو های دودزا و فاقد معاینه فنی مخصوصا خودرو های دیزلی باید برخورد های لازم را بطور کامل انجام دهد.

قاسم پور به ماده 17 قانون هوای پاک و لزوم انجام معاینه فنی موتورخانه ها و سامانه های احتراقی، با اولویت ساختمان های دولتی، مراکز اداری و مجتمع های تجاری اشاره و اضافه نمود: این موضوع به طور مستمر به وسیله این اداره کل و دستگاه های مسئول پیگیری خواهد شد.

او به اجرای برنامه های مرتبط با تثبیت کانون های گرد و خاک با منشا داخلی در بعضی از نقاط استان به وسیله اداره کل منابع طبیعی تاکید و خواهان پیگیری و هماهنگی موضوع به وسیله فرمانداران شهرستان های درگیر با این پدیده شد.

در این جلسه بعلاوه در مورد ایجاد فضای سبز کافی در شهرستان های استان، کمربند سبز حاشیه شهر ها و نهال کاری و کاشت درخت در حاشیه جاده های مواصلاتی استان که از تکالیف مندرج در قانون هوای پاک است بحث و آنالیز شد.

نحوه تامین و مصرف سوخت و انرژی در صنایع بزرگ و نیروگاه های حرارتی و لزوم استفاده از سوخت گاز و صرفه جویی لازم در این بخش ها از مصوبات این جلسه بود.

وبلاگ آقا ایرج اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیگیری تکالیف قانون هوای پاک برای دستگاه های استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری تکالیف قانون هوای پاک برای دستگاه های استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید