کتابچه هفت زبانه گردشگری سلامت ایران رونمایی شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کتابچه هفت زبانه گردشگری سلامت ایران رونمایی شد.

کتابچه هفت زبانه گردشگری سلامت ایران رونمایی شد

لیلا اژدری، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی درباره این کتاب شرح داد که با توجه به ظرفیت های بسیار عالی و ممتازی که در سیستم بهداشت و پزشکی و سلامت ایران می شناسیم، در بعضی رشته ها از جمله نانو پیشتاز هستیم و رتبه های بالای جهانی را داریم. گردشگری سلامت یکی از گردشگری های موضوعی مهم برای بازار گردشگری ایران است و بخش عمده ای از گردشگری سلامت ایران در کتابچه هایی که رونمایی شد، معرفی شده است.

توانمندی های خاص و پیشرفت های پزشکی و درمانی ایران، جاذبه های طبیعی درمانی، همانند چشمه های آبگرم از دیگر محتویات این کتابچه است که با حضور سلیمان حیدری، مدیرکل مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در نمایشگاه گردشگری تهران رونمایی شد.

کتابچه گردشگری سلامت ایران به هفت زبان عربی، چینی، ترکی آذری و استانبولی، ارمنی، روسی و انگلیسی از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی تهیه شده است.

اژدری، مدیرکل این دفتر بعلاوه تاکید نمود که تورهای گردشگری سلامت زمانی معنا پیدا می نماید که استانداردها را رعایت نموده باشد و در ادامه هم ابراز امیدواری که همکاری بین دو وزارتخانه گردشگری و بهداشت با بخش خصوصی در زمینه گردشگری سلامت پایدار باشد.

ایران به علت هزینه پایین درمان، با وجود رقبای سرسخت و جدی همانند ترکیه و امارات سعی دارد به یکی از قطب های گردشگری درمان منطقه تبدیل گردد، اما به علت متمرکز نبودن مدیریت گردشگری سلامت در کشور و موازی کارهای ها و تعدد متولیان و حضور دلال ها، در سالهای اخیر طبق اعلام وزارت بهداشت با افت عایدی این بخش روبرو شده است.

منبع: همگردی

به "کتابچه هفت زبانه گردشگری سلامت ایران رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابچه هفت زبانه گردشگری سلامت ایران رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید