20 مدل ترندی و مجذوب کننده برای طراحی ناخن عید 1403

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، یک مدل مجذوب کننده طراحی ناخن به همراه یک مانیکور تمیز و شیک می تواند دستان شما را چند برابر زیباتر کند؛ به ویژه اگر در آستانه نوروز و روزهای دلنشین بهاری باشید، آراستگی و زیبایی ناخن ها برای شرکت در میهمانی ها و دورهمی های عید اهمیت بیشتری پیدا می کند. در سال های اخیر با توجه به محبوبیت انواع مدل های مانیکور و پدیکور، ناخن کاران ماهر از روش ها و متدهای نو و متنوعی برای طراحی ناخن استفاده می کنند و تولید کنندگان محصولات آرایشی هر ساله انواع رنگ ها و طرح های نو لاک ناخن را در بازار عرضه می کنند. در این مطلب قصد داریم با توجه به ترندهای طراحی ناخن 2024 بیست ترند طراحی ناخن عید 1403 را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

20 مدل ترندی و مجذوب کننده برای طراحی ناخن عید 1403

1. استفاده از پوسته های طلا

استفاده از پوسته های طلایی رنگ و درخشان در طراحی ناخن ها یکی از ترندهای محبوب چندین سال گذشته بوده است که امسال هم در میان ترندهای پرطرفدار مدل ناخن 1403 جای خواهد داشت و برای طراحی ناخن ها برای عید می تواند ایده فوق العاده ای باشد. یکی از ترندهای رایج طراحی با این پوسته های طلایی رنگ این است که یک رنگ بیس روی ناخن بزنید و سپس روی آن به طور نامنظم پوسته های طلایی را قرار دهید یا این که یک طراحی زیبا برای ناخن داشته باشید که پوسته های طلایی بخشی از آن هستند.

2. طراحی ناخن با رنگ سال 1403

رنگ صورتی هلویی امسال به عنوان رنگ سال 2024 انتخاب شده است. این رنگ لطیف و دوست داشتنی می تواند یک ایده فوق العاده برای طرح های ترندی مدل ناخن برای عید 1403 باشد. می توانید تناژهای روشن یا بولدتر این رنگ خاص را به صورت آمبره روی ناخن هایتان داشته باشید، آن را با طرح های گلیتری ترکیب کنید یا حتی یک فرنچ لطیف به رنگ صورتی هلویی روی ناخن هایتان داشته باشید. گالری عکس بالا را ورق بزنید و انواع طراحی ناخن با رنگ صورتی هلویی را ببینید.

3. طرح های آبستره

طرح های آبستره جزو جدیدترین طرح ناخن عید 1403 هستند این طرح ها که چندین سال است از چرخه مد خارج نشده اند می توانند آثار هنری پیچیده و خاصی را روی ناخن های شما خلق کنند. با سرچ کردن عبارت abstract nails در شبکه هایی مانند پینترست یا اینستاگرام می توانید طرح های آبستره بسیار متنوعی را پیدا کرده و از آن ها برای طراحی ناخن هایتان ایده بگیرید.

4. فرنچ برعکس

فرنچ برعکس هم یکی از ترندهای مجذوب کننده و شیک امسال است. در مدل فرنچ برعکس به جای قسمت فوقانی ناخن بخش پایین تر ناخن فرنچ می شود. این طرح ناخن برای عید امسال بسیار مجذوب کننده خواهد بود، به خصوص اگر به سراغ رنگ های ترندی بروید و آن ها را با یکدیگر با مدل فرنچ برعکس طراحی کنید. انواع مدل های فرنچ برعکس را می توانید در گالری بالا ببینید.

5. گلیتر میدنایت

در گیلتر میدنایت از لاک های گلیتری تیره روی ناخن ها استفاده می شود و زیبایی شب های پرستاره بهاری را در فکر تداعی می کند. سورمه ای، آبی تیره و مشکی بهترین رنگ ها برای طرح گلیتر میدنایت هستند. می توانید یک یا دو ناخن تان را گلیتری کنید و بقیه ناخن هایتان را لاک ساده بزنید.

6. طرح ناخن پلنگی؛ ترند ناخن 2024

طرح های پلنگی همواره جزو پترن های پرطرفدار در دنیا مد و فشن بوده اند و طراحی ناخن هم از این قاعده مستثنی نیست. برای بیس ناخن هایتان از رنگ های کرم استفاده کنید و با استفاده از قهوه ای و مشکی طرح های خال پلنگ را روی ناخن هایتان ایجاد کنید. ترکیب ناخن های طرح پلنگی با ناخن های مشکی مات یا استفاده از طرح پلنگی در فرنچ هم می تواند بسیار خاص و مجذوب کننده باشد.

7. کروم های روشن و لایت

لاک های کرومی روشن و لایت یکی از ترندهای امسال هستند؛ به خصوص کروم های آینه ای با رنگ های روشن می توانند ماهیتی بسیار خاص و لطیف روی ناخن ها ایجاد کنند و برای استایل نوروزی شما انتخابی فوق العاده باشند. اگر قرار است عید به میهمانی بروید، طرح های کرومی و درخشان تکمیل کننده استایل مجلسی شما خواهند بود.

8. پترن الیگیتور یا تمساح

پترن الیگیتور یا تمساح یکی از ترندهای بهار 2024 است به ویژه برای کسانی که دوست دارند طراحی ناخن هایشان بسیار خاص و منحصر به فرد باشد. ترکیب رنگ های روشن و تیره با یکدیگر برای ایجاد خطوط یا استفاده از رنگ های مات و برق برای این طرح ناخن عالی است. برای ایجاد طرح های الگیتور می توانید به سراغ پترن های برجسته هم بروید تا طرح ناخن هایتان خاص باشد.

9. بیبی بومر

طرح های بیبی بومر که پارسال جزو محبوب ترین ترندهای طراحی ناخن بوده اند امسال هم در میان ترندهای بهار 2024 جایگاهی خاص دارند و برای طراحی ناخن عید می توانند ایده فوق العاده ای باشند، به خصوص اگر به طرح های لطیف علاقه داشته باشید. بیبی بومر ناخن که با ابزار ایربراش انجام می شود می تواند با ترکیب رنگ های بسیار متنوعی انجام شود. اما ترکیب رنگ های روشن و بیس برای بیبی بومر بسیار ترندی و محبوب اند. در گالری بالا می توانید انواع طراحی های بیبی بومر را ببینید.

10. طرح شفق قطبی

این طرح فوق العاده طراحی ناخن جزو مجذوب کننده ترین و خاص ترین ترندهای امسال است. لاک های آئورا یا شفق قطبی ماهیتی بسیار خاص بر روی ناخن ایجاد می کنند که ترکیبی از شاین و کروم را دارد و می تواند به ناخن ها جلوه ای بی نظیر بدهد. این طرح فوق العاده برای طراحی و کاشت ناخن برای عید 1403 یک ایده بسیار بی نظیر و خاص خواهد بود و اگر هم ناخن هایتان کاشت نیست و خودتان در خانه ناخن هایتان را درست می کنید می توانید لاک های طرح شفق قطبی را تهیه کرده و این مدل خاص را روی ناخن هایتان امتحان کنید.

11. طرح ناخن گل دار مینیمال

طرح های گل دار جزو کلاسیک ترین طرح های طراحی ناخن هستند که به ویژه در فصل بهار هم زمان با رویش گل ها و شکوفه های زیبای بهاری طرف داران زیادی دارد. اگر شما هم از طرف داران طرح های گل دار هستید امسال به سراغ طرح های مینیمال و ترندی گل دار بروید.

این طرح ها ساده، شیک و هماهنگ با فصل زیبای بهار هستند. رنگ های صورتی، لاوندر و آبی روشن امسال جزو ترندی ترین رنگ ها برای طرح های گل د ار ناخن هستند. می توانید برای طرح این گل های زیبا از برچسب و لنز ناخن استفاده کنید و یا این که از ناخن کارتان بخواهید این گل های مینیمال و ساده را روی ناخن هایتان بکشد.

12. گلیترهای درشت

در سال گذشته انواع آرایش های گلیتری جزو ترندهای مد و زیبایی بوده اند. امسال هم استفاده از لوازم آرایش گلیتری جزو ترندهای محبوب است و البته طراحی ناخن با لاک های گلیتری هم از این قاعده مستثنی نیست. لاک های ناخن با گلیترهای درشت جزو ترندهای محبوب سال 2024 هستند که با توجه به ماهیت شاد و شاینی که دارند می توانند برای مدل طراحی ناخن عید 1403 یک انتخاب فوق العاده باشند؛ به خصوص که این مدل طراحی ناخن با انواع استایل مجلسی هم به زیبایی هماهنگ می شود.

بسته به سلیقه تان می توانید از گلیترهای درشت برای طراحی تمامی ناخن هایتان استفاده کنید یا ترکیبی از رنگ های ساده را همراه با گلیترهای درشت داشته باشید. به خاطر داشته باشید که ترکیب رنگ های ساده و مات در کنار طرح های گیلتری شاینی می تواند درخشش و مجذوب کنندهیت گلیترها را چند برابر کند. انواع مدل های طراحی ناخن با گیلترهای درشت را در گالری بالا ببینید.

13. فرنچ ناخن کروم

فرنچ کروم یک ایده فوق العاده برای کسانی است که طرح ها و رنگ های لطیف را برای طراحی ناخن هایشان می پسندند. برای این مدل مجذوب کننده طراحی ناخن برای لایه بیس به سراغ رنگ های کروم روشن مثل سفید صدفی کروم یا کرم کروم بروید و رویش فرنچ کنید.

14. طرح های موج دار

طرح های موج دار که چندین سال است در میان ترندهای طراحی ناخن جایگاه ویژه ای دارند امسال هم جزو ترندهای بهار 2024 هستند و برای طرح ناخن عید 1403 می توانند گزینه فوق العاده ای باشند. ترکیب رنگ هایی که در این مدل انتخاب می کنید می تواند در مجذوب کنندهیت طرح ناخن هایتان تاثیر زیادی داشته باشد بنابراین رنگ ها را هماهنگ با هم انتخاب کنید. چند مدل مجذوب کننده طرح های موج دار را در گالری بالا ببنید.

15. فرنچ های چند لایه

فرنچ چند لایه هم یکی از طرح های ترند و محبوب در سال های گذشته بوده است که امسال هم جزو ترندهای طراحی ناخن واقع شده است. اگر از علاقه مندان فرنچ هستید، امسال این مدل خاص و مجذوب کننده را امتحان کنید و به جای فرنچ ساده در پی فرنچ های چند لایه بروید. به خاطر داشته باشید که ترکیب رنگی درست هم در مجذوب کنندهیت ناخن هایتان تأثیرگذار است.

16. فرنچ های کج

فرنچ کج یکی از دیگر ایده های ترندی برای علاقه مندان فرنچ است. در این مدل از فرنچ که برای ناخن های مربعی مناسب است یک گوشه از ناخن فرنچ می شود. رنگ های آبی روشن، لاوندر، نعنایی، رنگ های پاستلی و صورتی هلویی جزو ترندی ترین رنگ ها برای این مدل خاص ناخن هستند.

17. قلب های مینیمال

طراحی ناخن های مینیمال با طرح قلب هم یکی از ایده های مجذوب کننده و پرطرفدار است که می توانید برای بهار امسال به سراغش بروید. انواع مدل های ناخن های قلبی مینیمال و شیک را می توانید در گالری بالا ببینید و برای طراحی ناخن عید 1403 از آن ها ایده بگیرید.

18. طرح های میوه ای

استفاده از المان های بهاری طراحی ناخن در فصل بهار یکی از ایده های مجذوب کنندهی است که می توانید برای نوروز امسال به سراغ آن بروید و طرح های میوه ای هم یکی از این المان های طبیعی مجذوب کننده است. طرح های پرتقالی، کیوی، گیلاس، هندوانه، توت فرنگی و… برای این مدل طراحی ناخن فوق العاده اند. انواع مدل های طرح های میوه ای را می توانید در گالری بالا ببینید.

19. طرح ناخن شطرنجی

طرح ناخن شطرنجی یا چک هم یکی از ترندهای طراحی ناخن امسال است. البته اگر تمامی ناخن هایتان را مدل چک یا شطرنجی طراحی کنید ممکن است طراحی ناخن هایتان شلوغ شود. اما شما می توانید یک یا چند ناخن تان را مدل شطرنجی طراحی کنید. برای طرح این مدل ترندی روی ناخن هایتان از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده کنید.

20. رنگ های پاستلی مات

رنگ های لطیف پاستلی همواره یکی از انتخاب های عالی برای طراحی ناخن ها در فصل بهار هستند. این رنگ ها که از ترکیب رنگ هایی مانند صورتی، آبی، زرد و سبز با رنگ سفید حاصل می شوند تداعی کننده بهار هستند و امسال هم طرح های ناخن های پاستلی مات جزو ترندهای محبوب بهار 1403 محسوب می شوند.

در انتها

در این مطلب 20 مدل طراحی ناخن ترندی و مجذوب کننده برای عید 1403 را برایتان معرفی کردیم. اگر برای ترمیم و کاشت ناخن عید 1403 به سالن های زیبایی مراجعه می کنید می توانید از ناخن کارتان بخواهید یک از این مدل ها را روی ناخن تان طراحی کند.

اگر خودتان در منزل ناخن هایتان را درست می کنید بسیار از این مدل های طراحی ناخن ساده هستند و به راحتی می توانید با استفاده از ابزارهای طراحی ناخن، آن ها را روی ناخن هایتان پیاده سازی کنید. به خاطر داشته باشید که برای ماندگاری مانیکور و زیباتر شدن هرچه بیشتر ناخن ها بهتر است از بیس کوت (محلولی برای استفاده زیر لاک) و تاپ کوت استفاده کنید. تمیز کردن پوست اطراف ناخن ها پس از اتمام کار از دیگر نکات تاثیر گذار است. برای تمیز کردن پوست اطراف ناخن ها یک برس لاک قدیمی یا یک گوش پاک کن را به محلول لاک پاک کن آغشته کرده و دور ناخن هایتان را تمیز کنید.

همواره به خاطر داشته باشید که سلامت ناخن ها در زیبایی دست ها بسیار تأثیرگذار است، برای حفظ سلامت و طراوت ناخن ها به شکل روتین از محصولات تقویتی مخصوص ناخن استفاده کنید تا ناخن هایی محکم و سالم داشته باشید.

منابع: organicbeautylover, opentimehours

منبع: دیجیکالا مگ

به "20 مدل ترندی و مجذوب کننده برای طراحی ناخن عید 1403" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 مدل ترندی و مجذوب کننده برای طراحی ناخن عید 1403"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید