BYD از خودرو جدیدش برای رقابت با تسلا رونمایی کرد، عکس

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، BYD خودروساز چینی تحت حمایت برکشایر هاتاوی، از جدیدترین خودروی الکتریکی خود به نام Sea Lion 07 رونمایی کرد که انتظار می رود در بزرگترین بازار خودروی دنیا با تسلا مدل Y مقابله کند.

BYD از خودرو جدیدش برای رقابت با تسلا رونمایی کرد، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آقا ایرج ، BYD در نمایشگاه خودروی گوانجو، شاسی بلند Sea Lion 07 را با قیمتی بین 200,000 تا 260,000 RMB معادل با 27,879 تا 36,319 دلار به نمایش گذاشت. در حالی که BYD در سال گذشته به بزرگ ترین سازنده خودروهای برقی دنیا تبدیل شد، این خودروساز و تسلا همچنان رهبران بازار خودروی چین هستند و Sea Lion 07 اولین سهم BYD در بخش بزرگ تر SUV است.

از زمان عرضه آن، تحلیلگران به سرعت متوجه چالش احتمالی Sea Lion 07 برای رقابت در بخش SUV الکتریکی، تسلا مدل Y شده اند. مدیر اجرایی سرویس خودروی شانگهای مینگلیانگ در خصوص این موضوع گفت: زمانی که BYD وسایل نقلیه ای شبیه به مدل 3 و مدل Y تسلا بسازد، رقابت ایجاد خواهد شد. این یک چالش جدی برای تسلا خواهد بود زیرا BYD اکنون از مزیت قیمت نسبت به رقیب آمریکایی خود برخوردار است.

قیمت تسلا مدل Y از 266,400 یوان معادل با ~ 37,167 دلار آغاز می گردد، بعضی از تحلیلگران اشاره می نمایند که BYD مزیت هزینه فراوری را نسبت به تاسیسات فراوری خودروساز آمریکایی در شانگهای، چین دارد. به گفته بانک سرمایه گذاری UBS، کارخانه های BYD می توانند Seal EV را با هزینه ای 15 درصد کمتر از تسلا که می تواند مدل 3 را در کارخانه Gigafactory شانگهای بسازد، فراوری کند.

  • رونمایی از سمند شاسی بلند!/ عکس

  • اولین خودروی پرنده با موفقیت به پرواز عایدی!/ عکس

Sea Lion 07 بعلاوه دارای سیستم کنترل بدنه DiSus BYD است که انتظار می رود به جلوگیری از واژگونی خودرو در سرعت های بالا در پیچ ها یاری کند. بر اساس داده های انجمن خودروهای مسافری چین (CPCA)، تسلا در ماه اکتبر، 72115 دستگاه خودروی ساخت گیگا شانگهای، شامل 43،489 صادرات و 28،626 تحویل داخلی، تحویل داد.

منبع: teslarati

227323

منبع: خبرآنلاین

به "BYD از خودرو جدیدش برای رقابت با تسلا رونمایی کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "BYD از خودرو جدیدش برای رقابت با تسلا رونمایی کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید