احتمال محرومیت سیمئونه از بازی برگشت اتلتیکومادرید - یوونتوس

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید ممکن است بازی برگشت تیمش مقابل بانوی پیر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

احتمال محرومیت سیمئونه از بازی برگشت اتلتیکومادرید - یوونتوس

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، دیه گو سیئونه ممکن است خیلی زود تاوان ژست زشت خود در بازی چهارشنبه اتلتیکو مادرید مقابل یوونتوس در استادیوم واندامتروپولیتانو را بدهد.

سیمئونه در جریان این بازی که با پیروزی 2 بر صفر اتلتیکومادرید سرانجام یافت، پس از پیش افتادن تیمش از بانوی پیر، رو به سمت طرفداران، ژستی ناپسند گرفت اما بعد از بازی هم کارش را توجیه کرد و گفت که با آن حرکتش که مشابه آن را در دوران بازیگری اش در لاتزیو هم انجام داده بود، قصد داشته شهامتش را برای میدان دادن به دیه گو کاستا و کوکه در ترکیب اصلی پس از خانه نشینی طولانی مدت ثابت کند.

با این حال خیلی ها معتقدند که حرکت زشت سرمربی اتلتیکومادرید نوعی اعتراض به تصمیمات یاری داور ویدئویی (VAR) بوده که دو بار علیه تیمش قضاوت کرد.

به همین دلیل نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا مدعی شده است که کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) فرآیند رسیدگی به حرکت سیمئونه را شروع و برای تصمیم گیری در آن از گزارش داور مسابقه فلیکس زوایر و ناظر بازی استفاده خواهد نمود. در صورتی که تخلف سیمئونه ثابت گردد، او ممکن است از همراهی تیمش در بازی برگشت در تورین محروم گردد و از روی سکوها باید بازی را تماشا کند.

بازی برگشت دو تیم 12 مارس (21 اسفند) در استادیوم آلیانتس تورین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احتمال محرومیت سیمئونه از بازی برگشت اتلتیکومادرید - یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال محرومیت سیمئونه از بازی برگشت اتلتیکومادرید - یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید