کاراته

ملی پوشان کاراته 15 فروردین روی تاتامی انتخابی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با اعلام سازمان تیم های ملی، مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته آقایان بین نفرات سوم مشترک و دوم مسابقات قهرمانی کشور برگزار خواهد شد.

28 خرداد 1401

سهمیه کاراته المپیک توکیو به 4 ایرانی رسید

تهران (پانا) - حمیده عباسعلی، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری و سارا بهمنیار چهار ورزشکار ایرانی هستند که جواز حضور در المپیک را به وسیله رنکینگ بدست آوردند.

3 تیر 1400

لشگری: در تکواندو اخلاق مداری را به حضور روی سکو ترجیح دادیم، با شایستگی قهرمان لیگ ووشو شدیم

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی با شایستگی تمام به مقام قهرمانی لیگ برتر ووشو دست یافت و به حق خود رسید.

25 اسفند 1399

علی نژاد: عدم حضور بازنشسته ها در انتخابات ریاست فوتبال احتیاج به ابلاغ رسمی ندارد

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت گفت: طبق قانون روسای فدراسیون ها نمی توانند بازنشسته باشند و این موضوع درباره فدراسیون فوتبال هم صدق می نماید.

21 بهمن 1399

خبرنگاران آمار ورزشکاران سازمان یافته کوثر افزایش یافت

اردبیل - خبرنگاران - سرپرست اداره ورزش و جوانان کوثر از افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان در مقایسه سال قبل خبر داد.

11 اردیبهشت 1399

کرونا، لیگ برتر کاراته وان 2020 مراکش را لغو کرد

چهارمین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان 2020 که قرار بود از چند روز دیگر در رباط مراکش شروع گردد، لغو شد.

5 اردیبهشت 1399

حسن روحانی جایگزین برادرش در تیم ملی کاراته شد

به گزارش خبرنگاران، اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در حالی از فردا در آموزشگاه ملی المپیک شروع می گردد که سرمربی تیم ملی در فاصله دو روز بعد از انتخاب حسین روحانی به عنوان سرمربی تیم ملی روسیه، برادر وی را به عنوان مربی به عنوان یاری خود در تیم ملی انتخاب...

11 دی 1398

خبرنگاران کوشش عباسعلی و عسگری برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته

تهران - خبرنگاران - حمیده عباسعلی و بهمن عسگری از رسیدن به فینال لیگ جهانی کاراته در مونترال بازماندند تا یکشنبه شب برای کسب مدال برنز روی تاتامی بروند.

16 مرداد 1398