آخرین شرایط ترافیکی جاده چالوس و آزاد راه تهران ، شمال ، هشدار به مسافران به علت محدودیت تردد در جاده فیروزکوه

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مرکز مدیریت راه ها از ادامه انسداد چالوس و آزادراه تهران - شمال اطلاع داد و خاطرنشان کرد: مسافرانی که فیروزکوه را برای سفر انتخاب می نمایند به علت انجام عملیات کارگاهی در این محور احتیاط نمایند.

آخرین شرایط ترافیکی جاده چالوس و آزاد راه تهران ، شمال ، هشدار به مسافران به علت محدودیت تردد در جاده فیروزکوه

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، جاده چالوس در هر دو قسمت مازندران و البرز به علت انجام عملیات کارگاهی ناشی از سیل اخیر مسدود است و همچنان امکان تردد از آزادراه تهران- شمال هم به علت انسداد چالوس در پنجمین روز متوالی وجود ندارد.

با وجود وعده افتتاح چالوس در قسمت مازندران طی امروز (چهارشنبه)، هم چنان مرکز مدیریت راه ها گزارش داده است که تا این ساعت چالوس و آزادراه تهران- شمال هم چنان مسدود و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه امکان پذیر است.

هم اکنون تردد در هر 3 محور هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است اما سازمان راهداری در اطلاعیه ای با عنوان هشدار محدودیت تردد و رعایت جوانب احتیاط در محور فیروزکوه-تهران (گدوک-آئینه ورزان) شرح می دهد: به علت انجام عملیات بهسازی و روکش آسفالت در این محور هم محدودیت تردد وجود دارد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای تاریخ آغاز عملیات از 24 خرداد تا 20 شهریور 1402 از ساعت 12 تا 18 روزهای شنبه و از ساعت 8 تا 18 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و هم چنین از ساعت 8 تا 12 روزهای چهارشنبه هر هفته آغاز می گردد.

موقعیت دقیق اجرای عملیات: کیلومتر 0 الی 75 جاده است و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.

البته سازمان راهداری اعلام نموده است عملیات فوق روزهای پنج شنبه، آدینه، ایام تعطیلات رسمی و بعلاوه روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه انجام نمی گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط ترافیکی جاده چالوس و آزاد راه تهران ، شمال ، هشدار به مسافران به علت محدودیت تردد در جاده فیروزکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیکی جاده چالوس و آزاد راه تهران ، شمال ، هشدار به مسافران به علت محدودیت تردد در جاده فیروزکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید