آموزش ساخت مگنت یخچال فانتزی

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مگنت یخچال نمدی، مگنت یخچال کریستالی، مگنت یخچال فانتزی و ... از جمله انواع مگنت های یخچالی هستند. با ساخت مگنت یخچال عکس دار آشنا شوید.

آموزش ساخت مگنت یخچال فانتزی

مگنت یخچال یا رو یخچالی، عروسک ، نماد یا وسایل تزیینی کوچکی هستند که با یک تکه آهنربای کوچک به در یخچال، کابینت، حاشیه فلزی در و پنجره و ... چسبانده می شوند.

مگنت های یخچالی تنوع بسیار زیادی دارند و با استفاده از وسایل خیلی ساده نیز می توان آن ها را تهیه کرد. برای مثال می توان با استفاده از پارچه های نمدی، مگنت یخچال نمدی با طرح ها و رنگ ها و اندازه های دل خواه ساخت. یا با استفاده از خمیر چینی (خمیر گل چینی) عروسک های خمیری متنوع به شکل شخصیت های کارتونی، سبزیجات، میوه ها و ... ساخت.

برای ساخت این مگنت ها تقریبا هیچ محدودتی وجود ندارد تا حدی که اگر نه پارچه نمدی، نه خمیر چینی و نه حتی کریستال های کوچک هم در دسترس نداشته باشید با ساده ترین وسایل موجود در منزل مثل عروسک های پلاستیکی کوچک بدون استفاده و حتی درِ نوشابه هم می توانید مگنت یخچالی بامزه و جالب بسازید.

در ادامه آموزش ساخت نوعی مگنت یخچال عکس دار بسیار ساده و زیبا را به شما آموزش داده و در نهایت مجموعه ای از جدیدترین و زیباترین انواع مگنت نمدی یخچال، رو یخچالی با خمیر چینی و ... را به شما نشان خواهیم داد.

آموزش ساخت مگنت عکس دار شیشه ای

برای ساخت مگنت یخچال عکس دار شما به چند عکس پرینت شده، چسب شیشه، مگنت یا آهنربای گرد 2 سانتی، دایره های شیشه ای شفاف، قیچی و سکه برای برش عکس ها احتیاج دارید.

  1. ابتدا سکه را روی عکس هایی که می خواهید روی مگنت ها بچسبانید گذاشته و با مداد دور آن ها را خط بکشید.
  2. دور این خط ها را خیلی تمیز و صاف با قیچی ببرید و جدا کنید.
  3. حالا مقداری چسب روی یکی از دایره های شیشه ای زده و عکس را روی آن بچسبانید. چند ثانیه عکس را با انگشت روی شیشه نگه دارید تا خوب بجسبد.
  4. حالا مگنت را نیز با استفاده از چسب به پشت عکس بچسبانید.
  5. مگنت را چند ساعتی در جایی بدون حرکت قرار دهید تا چسب آن حسابی خشک گردد.
مگنت یخچال عکس دار شما آماده است. شما می توانید برای ساخت این مگنت، تعدادی از عکس های خود یا عزیزان تان را پرینت گرفته و یا از عکس های موجود در اینترنت بهره ببرید و مگنت های متفاوت دست ساز تهیه کنید. این مگنت ها را روی در یخچال، کابینت، حاشیه های فلزی در و پنجره بچسبانید و یا به عزیزان تان هدیده دهید. در ادامه نمونه هایی متنوع از انواع مگنت های یخچالی را خواهید دید.

جدیدترین و زیباترین مدل های مگنت یخچال

گروه خانه داری وبلاگ آقا ایرج

منبع: setare.com

به "آموزش ساخت مگنت یخچال فانتزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ساخت مگنت یخچال فانتزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید