اجرای طرح هر کلاس یک کتابخانه مستلزم همراهی دستگاه های متولی است

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، رضا مراد صحرائی، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران درباره تعامل آموزش و پرورش با متولیان امر کتابخوانی گفت: کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوان و معاونت پرورشی آموزش و پرورش با نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ظرفیت درخور توجهی برای اجرای اقدامات مشترک دارند. اجرای هر کلاس یک کتابخانه در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

اجرای طرح هر کلاس یک کتابخانه مستلزم همراهی دستگاه های متولی است

وی با تأکید بر ضرورت همراهی نهاد های متولی با آموزش و پرورش برای اجرای طرح هر کلاس یک کتابخانه گفت: نهاد هایی که کتاب در اختیار دارند، باید آموزش و پرورش را تحقق طرح هر کلاس یک کتابخانه همراهی و کمک کنند.

صحرائی اضافه نمود: می دانیم بودجه کتاب در اختیار آموزش و پرورش قرار ندارد بلکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، خانه کتاب و ادبیات ایران در کنار کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوان، کنار معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش طرح یک کلاس یک کتابخانه را در دستور کار قرار دهند.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اهمیت پُست کتابدار برای آموزش و پرورش گفت: به طور کلی پُست کتابدار از نیاز های آموزش و پرورش است اما باید بررسی کنم این جایگاه به عنوان آموزشی تعریف شده یا اداری.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اجرای طرح هر کلاس یک کتابخانه مستلزم همراهی دستگاه های متولی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح هر کلاس یک کتابخانه مستلزم همراهی دستگاه های متولی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید